محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت تعطیلی عید غدیر از روز چهارشنبه ۱۵ مرداد به مدت ۵ روز در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

‌اعمال محدودیت ترافیکی در هراز و کندوان/جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس راه مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی  از روز چهارشنبه ۱۵ مرداد تا روز یکشنبه ۱۹ مرداد ۹۹ در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه اعمال می‌شود. بر این اساس، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۵ و ۱۶ مرداد تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال ممنوع است.

همچنین در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ مرداد تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

محدودیت ترافیکی محور هراز

تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ مرداد تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد از ساعت ۱۷ روزهای جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی  یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۵ مرداد از محور هراز ممنوع است.

همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی یا فاسد شدنی از ساعت ۶ روزهای پنجشنبه، جمعه و ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد نیز  از محور هراز ممنوع است.

محدودیت ترافیکی محور سوادکوه

تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۵ مرداد از مسیر جنوب به شمال محور سوادکوه ممنوع است.

همچنین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه ۱۸ مرداد، تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی یا فاسدشدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر - فیروزکوه - تهران ممنوع است.

کد خبر 537007

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha