سرپرست معاونت اقتصادی استانداری زنجان به بانک‌های استان یک هفته مهلت داد تا مشکلات و موانع پرداخت تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا را برطرف کنند.

تسهيلات

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا آبی‌پور در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: در کل کشور ۵۰۰ هزار نفر ثبت نامی متقاضی دریافت تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا داشتیم که حدود سه درصد آن در زنجان ثبت‌نام کرده‌اند. هم‌اکنون انتظار داریم بخشی از ضرروزیان‌های کسب و کارهایی که در اثر کرونا آسیب دیده‌اند، از طریق تسهیلاتی که دولت در اختیارشان قرار داده، جبران شود.  
آبی‌پور افزود: همه تلاش‌ها برای دریافت تسهیلات به این کسب و کارها از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شد، اما در حوزه شبکه بانکی این مهم را بسیار  ضعیف می‌بینیم و این عملکرد در حوزه بانکی قابل قبول نیست. ما تیمی از شبکه بانکی و دستگاه‌های اجرایی هستیم تا بتوانیم آثاری از ضرر و زیان شیوع ویروس کرونا در استان زنجان را با پرداخت تسهیلات جبران کنیم، اما ناهماهنگی‌هایی در این خصوص دیده می‌شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری زنجان گفت: عملکرد ۲۸ درصدی در حوزه ثبت‌نام‌کنندگان و عملکرد هشت درصدی در حوزه پرداخت تسهیلات بانکی تناسبی باهم ندارد. بهتر است بانک‌ها مشکلات خود را در این زمینه منعکس کنند تا ۱۲ هزار نفر که در صف انتظار دریافت تسهیلات هستند، سردرگم نشوند.

کد خبر 537001

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha