رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از اجرای مجدد طرح پرداخت اقساطی جرائم رانندگی به مناسبت ایام مبارک دهه ولایت خبر داد.

جريمه خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرگرد رضا شهسواری با تبریک ایام دهه ولایت در خصوص توقیف خودروهای دارای جریمه رانندگی بالای یک میلیون تومان گفت: کسانی که وسیله نقلیه آنها به دلیل جریمه بالای ۱۰ میلیون ریال در توقیف است، می‌توانند از این فرصت برای ترخیص وسیله نقلیه خود استفاده کنند.

براساس قانون ماموران در سراسر کشور موظف هستند که چنین خودروهایی را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند اما در این خصوص هم به ماموران تاکید کردیم اگر خودرویی همراه با خانواده بود فقط به راننده تذکر دهند که باید جرایم خود را تسویه کند ضمن اینکه از سال ۹۸ هم ارسال پیامک اخطار به این گونه رانندگان را در دستور کار قرار دادیم تا قبل از توقیف وسیله نقلیه خود از میزان جرائم خود اطلاع پیدا کنند.

وی بیان کرد: به مناسبت ایام دهه ولایت و در راستای تسهیل در ارائه خدمات به مالکان و متصرفان وسایط نقلیه مشمول تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی (تخلفات رانندگی بالای ۱۰ میلیون ریال) که در حال حاضر در پارکینگ متوقف هستند، ضمن تقسیط تخلفات رانندگی نسبت به ترخیص وسایل نقلیه برابر مقررات راهور اقدام می‌شود.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان با اشاره به زمان اجرای این طرح اظهار کرد: این طرح از امروز ۱۳ مرداد تا پایان همین ماه قابل اجرا است.

کد خبر 536921

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha