مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین گفت: با تخریب ۱۱ مورد ساخت ‌و ساز غیرمجاز در بخش مرکزی ورامین، ۲۱ هزار و ۵۰۰ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی این شهرستان آزاد شد.

رفع تصرف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محسن بنائیان اظهار داشت: این ساخت‌وسازهای غیرمجاز با اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در روستای «خورین» و با حکم قضایی تخریب شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ورامین افزود: ساخت‌وسازها در بیشتر موارد به تفکیک اراضی و دیوارکشی برای ساخت باغ‌ویلا مربوط بود و روز گذشته ۱۲ مردادماه با حضور عوامل انتظامی، نماینده فرمانداری و مسئولان جهاد کشاورزی به‌طور کامل تخریب شد.

بنائیان تأکید کرد: مالکان این ساخت‌وسازهای غیرمجاز ظرف ۱۰ روز موظف هستند تا آثار باقیمانده و مصالح ساختمانی را از اراضی کشاورزی خارج کنند. از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ورامین در استان تهران تخریب و صدها هزار مترمربع از اراضی کشاورزی آزادسازی و به حالت قبل بازگردانده شده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ورامین از مردم خواست پیش از خریدن باغ یا ویلا در مناطق روستایی شهرستان، وضعیت این ملک را از جهاد کشاورزی و بخشداری استعلام کنند، زیرا تمامی باغ‌ویلاهای غیرمجاز با حکم قضایی تخریب می‌شود.

کد خبر 536859

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha