رئیس شورای اسلامی مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: ساختمان‌ها امروز شهرکرد شهر را خفه کرده‌اند و پارکینگ برای این ساختمان‌ها پیش‌بینی نشده است.

شورای اسلامی شهرکرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، حیدر علیپور در جلسه علنی شورای شهر مرکز استان اظهار کرد: برای حل این مشکل برای ساختمان‌های بدون پارکینگ جریمه در نظر گرفته خواهد شد وجریمه باید به گونه‌ای باشد که به ضرر مردم نباشد و شورا سبب افزایش قیمت‌ها نشود.

نایب رئیس شورای اسلامی مرکز استان چهارمحال و بختیاری هم بیان کرد: جریمه‌ها از سال ۹۶ افزایشی نداشته اما قیمت مسکن روزبه‌روز در حال افزایش است.

طیبه شریفی افزود: به عنوان نماینده مردم به دنبال آن هستیم که حقی از مردم ضایع نشود، اما نباید حق شهرداری را هم نادیده بگیریم.

دیگر عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه با اشاره به افزایش جریمه پارکینگ بیان کرد: پارکینگ برای هر ساختمان ضروری است و باید در ساختمان‌های جدید مدنظر قرار گیرد.

امامقلی بلالی گفت: سال گذشته نامه‌ای مبنی بر افزایش قیمت جرایم پارکینگ برای سال ۹۹ نوشته شد که باید اجرا شود، بنابراین می‌طلبد شهرداری پیشنهادهای خود را در خصوص افزایش جریمه‌ها به شورا ارائه دهد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: در شورای سوم مصوب شد که شهرداری مبالغی را که از مردم دریافت می‌کند، زمین خریداری کند، اما اجرایی نشد که می‌طلبد در این دوره این مصوبه اجرا شود.

در ادامه فرهاد رئیسی، یکی از اعضای شورای اسلامی شهرکرد گفت: آپارتمان‌هایی که ساخته شده شهر را خفه کرده است و در بسیاری از ساختمان‌ها پارکینگ پیش‌بینی نشده که این یک معضل برای شهر می‌شود.

مصطفی حیدری، عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: در صورت عدم پیش‌بینی پارکینگ در ساختمان‌های در حال احداث باید شهرداری به صورت جدی با متخلفان برخورد و برابر قوانین و مقررات عمل کند.

شهردار شهرکرد هم در این جلسه بیان کرد: در بافت‌های قدیم برای برخی ساختمان‌ها پارکینگ پیش‌بینی نشده و برای اعمال جرایم نمی‌توان برای همه یک نسخه پیچید.

بهادر عبدالغنی با اشاره به سد معبرکنندگان افزود: از ابتدا یکی از دغدغه‌های جدی ما برخورد با سدمعبر کنندگان بود و به عنوان یک دغدغه این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

کد خبر 536853

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha