مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
۰ نفر

فدراسیون والیبال امروز یکشنبه ۱۲ مرداد مجوز حضور تیم قزوین را در رقابت‌های لیگ برتر صادر کرد.

والیبال شهرداری قزوین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدابراهیم عصارزاده مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین با اشاره به پیگیری‌های انجام شده و جلسات متعدد با رئیس و دبیر فدراسیون والبیال از صدور مجوز حضور تیم شهرداری قزوین در مسابقات لیگ برتر برای فصل جدید خبر داد.

پس از صدور این مجوز، موضوع باید در کمیسیون ورزش شورای شهر قزوین مطرح شود تا براساس دستورالعمل‌های این کمیسیون برای حضور در لیگ برتر برنامه‌ریزی صورت گیرد.

مسابقات لیگ برتر والیبال از اواسط شهریور  شروع می‌شود و مسئولان تیم شهرداری قزوین نیز منتظر مصوبات ستاد مقابله با کرونا نیز هستند تا براساس آن برنامه‌ریزی‌های لازم را برای حضور در لیگ برتر انجام دهند.

به گفته عصارزاده، این تیم در فصل گذشته مشکل مالی نداشت که تسویه حساب با همه بازیکنان و مربیان و رضایت آنها طی یک نامه به فدارسیون اعلام شد و همین موضوع در صدور مجوز حضور آن‌ها برای حضور در لیگ برتر تأثیرگذار بود.

تیم والیبال شهرداری قزوین پارسال در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور داشت که در دور مقدماتی رتبه اول گروه خود را کسب کرد و طبق ارزیابی فدراسیون که با حضور هشت تیم برتر صورت گرفت به مقام سوم دست یافت و شایسته صعود به لیگ برتر شناخته شد.

با حضور شهرداری قزوین در لیگ برتر والیبال، این استان پس از ۱۳ سال در بالاترین سطح والیبال کشور حضور می‌یابد و سوت لیگ والیبال بار دیگر در این استان به صدا در خواهد آمد.

مسابقات لیگ برتر امسال با ۱۴ تیم بسته شده و در پایان فصل چهار تیم به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد.

کد خبر 536538

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha