یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
۰ نفر

شهردار مشهد از لغو طرح زوج و فرد ترافیک در هسته مرکزی این شهر به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ناشی از ازدحام در ناوگان حمل‌ونقل عمومی خبر داد.

مشهد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا کلائی در صفحه توییتر خود نوشت: برای کاهش ازدحام شهروندان در ناوگان حمل‌ونقل عمومی و بهره‌مندی از وسایل نقلیه شخصی در هسته مرکزی شهر، طرح ترافیک زوج و فرد در این محدوده تا اطلاع ثانوی لغو شد. مدیریت شهری مشهد در حیطه اختیارات خود از هر اقدامی برای حفظ سلامت مردم کوتاهی نخواهد کرد.

طرح زوج و فرد حرکت خودروها در مشهد در محدوده خیابان‌های فدائیان اسلام، بهار، امام خمینی (ره)، شهید هاشمی نژاد، میدان راه آهن، بولوار شهید کاوه، میدان شهید گمنام، بولوار وحدت و خیابان ۱۷ شهریور به سوی حرم مطهر رضوی تمام روزهای هفته به جز روزهای تعطیل اجرا می‌شد. روزانه حدود یک میلیون خودرو در کلان‌شهر سه و نیم میلیون نفری مشهد تردد می‌کنند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۳۰۶ هزار و ۷۵۲ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان ۱۶ هزار و ۹۸۲ نفر را در کشور گرفته است. همچنین تاکنون ۲۶۵ هزار و ۸۳۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.

کد خبر 536488

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha