آخرین خبرها از بازار سکه، طلا و ارز حاکی از کاهش نسبی قیمت سکه دربازار باوجود رشد قیمت جهانی طلاست. این درحالی است که از سوی دیگر در بازار ارز، در جریان معاملات امروز شنبه یازدهم مردادماه نرخ خرید و فروش دلار و یورو افزایش داشته است.

قیمت طلا، سکه و ارز در روز چهارشنبه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، براساس اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز به ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۷۱ هزار تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌ سکه پنج میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۹۷۷ دلار رسیده است.

  • قیمت ارز در اولین روز هفته

از سوی دیگر در بازار ارز، در جریان معاملات امروز بازار ارز، نرخ خرید و فروش دلار و یورو افزایش داشته است.  

به گزارش ایسنا، امروز صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۱ هزار و ۳۰۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید و فروش دلار نسبت به آخرین روز معاملات هفته گذشته (پنج‌شنبه) ۴۰۰ و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است.  

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش یورو هم به ترتیب با ۹۰۰ و ۱۳۰۰ تومان افزایش قیمت مواجه شده است.  

علاوه براین، بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان و هر یورو را معادل ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان می‌خرند.

کد خبر 536368

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha