مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: ۲ هزار و ۹۳ واحد مسکونی سهمیه اولیه طرح اقدام ملی مسکن استان برای شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان ابلاغ شده است.

مسکن مهر ماهدشت

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مسعود رضایی افزود: به جز شهرهای دورود، خرم آباد و بروجرد، تکمیل پرونده متقاضیان واجد شرایط بر عهده بنیاد مسکن است و تامین زمین تمامی واحدها توسط اداره کل راه و شهرسازی خواهد بود.

مدیر کل بنیاد مسکن لرستان ادامه داد: با تامین زمین مابقی واحدها، ابلاغیه تسهیلات جدید نیز اجرا می‌شود چراکه از نظر دولت، تمامی افراد نیازمند به مسکن باید از امکان اقدام ملی مسکن استفاده کنند، بنابراین مشکلی برای سهیمه‌های مورد نیاز وجود ندارد.

رضایی ادامه داد: زمین مورد نیاز برای اقدام ملی مسکن در الشتر، پلدختر ونورآباد تامین شده و کار تکمیل پرونده واجدان شرایط در دست اقدام است و در شهرهای ازنا و الیگودرز باقی مانده واحدهای مسکن مهر در صورت تمایل متقاضیان با شرایط جدید اقدام ملی واگذار خواهد شد.

وی تاکید کرد: تامین زمین و تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی از جانب دولت برای تکمیل واحدهای مسکن ملی کافی نیست، بنابراین متقاضیان باید با آگاهی در این راستا اقدام کنند و از تمکن مالی خود اطمینان داشته باشند.

کد خبر 536279

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha