پویانمایی کوتاه «من آلیس نیستم ولی اینجا سرزمین عجایب است» موفق به دریافت جایزه ویژه بهترین کارگردان زن و بهترین فیلمنامه از جشنواره بین‌المللی پنج‌قاره ونزوئلا شد.

پویانمایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیدوحید سیدحسینی رئیس دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در خراسان رضوی گفت: نویسنده و کارگردان این پویانمایی مهدیه سادات احمدی سلیمانی است و تهیه‌کنندگی را دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در خراسان رضوی و حسن مهدوی پور بر عهده داشته‌اند. «من آلیس نیستم ولی اینجا سرزمین عجایب است» روایتگر داستان دختری است که درگیر مشکلات زمانه خود شده و در نهایت خود را به دست پرنده‌های یک نقاشی می‌سپارد.

مجری طرح این پویانمایی شرکت خدمات سینمایی گسترش حرفه‌ای‌های رسانه فیروزه است و موسیقی آن را عطا اخگر ساخته است و کار صدایش را مجید داوودی انجام داده و انیماتورش عباس عباسی است.

چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی پنج قاره ونزوئلا “five continents international film festival“ در تاریخ ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد ماه) با حضور هنرمندانی از سراسر جهان برگزار شد.

انیمیشن "من آلیس نیستم اما اینجا سرزمین عجایب است" پیش از این نیز برنده جایزه بهترین انیمیشن کوتاه در بخش اصلی silver awards دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوئین پالم آمریکا شده بود.

رئیس دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در خراسان رضوی گفت: راهیابی این انیمیشن به بیست و سومین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم در تورنتو ایتالیا، هجدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی انیمیشن صربستان، چهارمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم پرتغال، بخش نهایی دومین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم آمریکا، ششمین جشنواره بین‌المللی فیلمهای وحشت، چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم (beyond earth film festival) در هند و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم اوکراین که همه آنها در سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود از دیگر توفیقات این اثر هنری است.

دفاتر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی در چهار شهرستان مشهد، گناباد، تربت‌حیدریه و نیشابور فعال است و تولیدات پارسال این دفاتر در سال گذشته ساخت ۲۱ فیلم حرفه‌ای، نیمه ‌حرفه‌ای و فیلم اولی در مجموع با هزینه ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال بود.

کد خبر 536264

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha