بارش باران شدید در خلخال موجب آب‌گرفتگی معابر و راه افتادن سیلاب در خیابان‌ها و معابر این شهر شد و خساراتی را به واحدهای مسکونی، تجاری و تاسیسات زیربنایی شهر وارد کرد.

سیل در خلخال

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، صبح امروز شنبه ۱۱ مرداد ۹۹ بارش شدید باران موجب آبگرفتگی در خیابان‌های ولیعصر(عج)، شهید رجایی، شهرک صنعتی، باکری و بلوار یادگاران امام(ره)، شهرک جانبازان، شهید مدنی، آیت‌الله کاشانی، شهید مظفر عزیزی، منطقه علم‌الهدی و چند کوچه در خلخال در استان اردبیل شد.

سرپرست شهرداری خلخال در این‌باره گفت: آبگرفتگی معابر موجب اختلال در تردد شهروندان شد. با حضور به‌موقع نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی شهرداری، کانال‌ها و مسیرهای مسدود شده ناشی از سیل بازگشایی و خودروهای متوقف در دو سمت راه‌بندان سیل به مسیرهای خود هدایت و راه‌بندان پس از یک ساعت تلاش رفع شد.

فرهاد خوگر افزود: سیلاب حاصل از باران علاوه بر وارد کردن خسارت به تاسیسات زیربنایی شهرداری وارد چندین واحد مسکونی و تجاری در خلخال شد و یک خانه مسکونی را نیز دچار آسیب جدی کرد.

وی ادامه داد: به علت وارد شدن سیل به باغ‌های واقع در حاشیه رودخانه هروچایی، چند اصله درخت در این باغ‌ها واژگون شد و خسارات مالی به صاحبان واحدهای مسکونی، تجاری و باغ‌های میوه خلخال وارد کرد.

 رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز اعلام کرد: امروز در مدت زمان کوتاه بیش از ۳۳ میلیمتر باران در این شهر بارید.

فرامرز فرض‌الله‌پور اضافه کرد: بارش این حجم از باران در مدت زمان کوتاه و در دومین ماه از فصل تابستان در نوع خود کم‌سابقه است.

بارندگی‌های شدید باران و جاری شدن سیل در شهرستان خلخال در هفته آخر تیر ۹۹ نیز بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به روستاها و بخش‌های مختلف این شهرستان خسارت وارد کرد.

کد خبر 536221

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha