اینتر با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۲۶۰ میلیون یورو به دنبال جذب لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا است.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا می گوید اینتر می خواهد گرانترین انتقال فوتبال را انجام دهد و با جذب لیونل مسی تمامی نگاه ها را به سوی خودش بکشاند.

مسی، ۳۳ ساله که تا کنون قرارداد جدیدی را با بارسلونا امضا نکرده است، می تواند در پایان فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کند، به همین خاطر اینتر آماده است تا با استفاده از این فرصت این بازیکن را به خدمت بگیرد.

گاتزتا گفته اینتر با پیشنهادی ۲۶۰ میلیون یورو به دنبال عقد قرارداد ۴ ساله با کاپیتان لئو است. چنین حرکتی به معنای این است که مسی بار دیگر با رقیب قدیمی خود کریستیانو رونالدو رقابت خواهد کرد. این اتفاق می تواند مخاطبین و بیننده های فوتبال ایتالیا را نیز چند برابر کند.

مسی در رقابت های این فصل علی رغم کسب توپ طلا نتوانست با تیمش قهرمانی لالیگا و جام حذفی اسپانیا را به دست بیاورد و حالا تنها امیدش قهرمانی در رقابت های لیگ قهرماناناروپا است.

این در حالیست که مسی در طی چند وقت اخیر به شدت از وضعیتی که در بارسا دارد منتقد است و به عقیده وی تیمش با این روندی که دارد امسال برنده جامی نخواهد شد.

این صحبت ها در حالی مطرح می شود که جوزپه ماروتا سرپرست اینتر نیز از پیوستن مسی به تیمش ابراز خرسندی کرده و این انتقال را فراتر از قلمرو دنیای فوتبال دانسته است.

در همین حال منبع ایتالیایی افزوده که بارسلونا توانایی پرداخت حقوق مسی را دارد و مشکلی با این قضیه ندارد. مسی در هر سال ۵۰ میلیون یورو حقوق خالص دریافت می کند که اینتر برای پرداخت آن هیج مشکلی نخواهد داشت.

طبق گفته های Gazzetta پیشنهاد اینتر می تواند قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون یورو در هر فصل و در کل ۲۶۰ میلیون یورو در طی چهار سال باشد.

شایعات پیوستن مسی به اینتر زمانی در رسانه ها داغ شد که پدر این بازیکن در شهر میلان ایتالیا خانه ای خریداری کرد تا به شکلی به این موضوع دامن بزند.

در همین حالا آنتونیو کونته سرمربی اینتر در باره انتقال مسی بهاین باشگاه معتقد است که جابجایی کلیسای جامع میلان از انتقال مسی به اینتر آسانتر خواهد بود.

کد خبر 536208

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha