شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
۰ نفر

نجات‌گران هلال‌ احمر در یک عملیات امدادی ۶ فرد گرفتار در ارتفاعات پارو شیرین شهرستان بندرخمیر را نجات دادند.

عملیات نجات هلال احمر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، مختار سلحشور،  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان گفت: شنبه ۱۱ مرداد در تشریح جزئیات این حادثه اظهارکرد: ساعت ۱۴: ۴۰ روز گذشته (یازدهم مردادماه) گزارشی مبنی بر گم‌شدن ۶ نفر در روستای پارو شیرین بخش مرکزی شهرستان بندرخمیر اعلام که بلافاصله یک تیم امدادی از پایگاه منبع آب به محل اعزام شد.

به دلیل مسافت طولانی و صعب‌العبور بودن منطقه همچنین بروز مشکل قلبی برای یکی از مفقودین این حادثه، با هماهنگی اورژانس هوایی، یک فروند بالگرد به همراه دو نفر از عوامل امدادی هلال‌احمر و اورژانس ۱۱۵ بیمارستان بندرخمیر به منطقه اعزام می‌شود. با حضور به‌موقع امدادگران و با همکاری تیم اورژانس هوایی یک مصدوم این حادثه در ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه به بیمارستان نیاپور شهرستان بندرخمیر منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان بیان کرد: این افراد برای برداشت محصول خرما عازم منطقه کوهستانی پارو شیرین شده بودند، تأکید کرد: از هم استانی‌های عزیز خواهشمندم که با رعایت ایمنی و دانش کامل اقدام به کوه‌پیمایی نمایند.هم‌وطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات با شماره ۱۱۲ امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز تماس برقرار کنند.

کد خبر 536141

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha