گروه حوادث- مهدیه مصطفایی: دختر جوان بعد از آشنایی اینترنتی با یک جوان ایرانی تبارمقیم اروپا، تن به ازدواج تلفنی با وی داد

 اما بعد از گذشت10 ماه زمانی که از همسرش هیچ خبری نشد مهریه 2هزار سکه طلایش را بخشیدتا در دادگاه خانواده طلاق غیابی بگیرد.

این دختر جوان که هفته گذشته برای جدایی از همسرش به دادگاه خانواده آمده بود وقتی مقابل قاضی عموزادی- رئیس شعبه 268دادگاه خانواده-  قرار گرفت، گفت: چند ماه قبل هنگام چت کردن از طریق اینترنت با جوانی ایرانی تبار به نام سعید آشنا شدم که ادعا می‌کرد در یکی از کشورهای اروپایی زندگی می‌کند و صاحب یک فروشگاه بزرگ است.

از آن روز به بعد من و سعید از طریق اینترنت با هم در تماس بودیم و این تماس‌ها آنقدر ادامه داشت تا اینکه به یکدیگر علاقه‌مند شدیم. یک روز وقتی سرگرم چت کردن با سعید بودم او به من پیشنهاد ازدواج داد و من که فکر می‌کردم با ازدواج بااو می‌توانم به آرزویم -که رفتن به خارج از کشور بود- برسم، جواب مثبت دادم.

هنوز چند روزی از جواب من نگذشته بود که یک روز هنگامی که به خانه برگشتم مادرم گفت زنی تلفن زده و از من برای پسرش به نام سعید که در خارج از کشور زندگی می‌کند خواستگاری کرده است.

با شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم اما از آنجا که خانواده‌ام از ماجرای آشنایی اینترنتی من و سعید بی‌خبر بودند به روی خودم نیاوردم و قبول کردم خانواده‌ او به خواستگاری‌ام بیاید.

به این ترتیب مقدمات ازدواج من و سعید انجام شد و چون قرار بود ما به‌صورت تلفنی به عقد هم در بیاییم، یک مراسم تشریفاتی برگزار کردیم و پس از حضور در محضر سعید از طریق تلفن بله را گفت و من با مهریه 2 هزار سکه طلا به عقد او درآمدم.

دختر جوان ادامه داد: بعد از این ماجرا به تصور اینکه به‌زودی زندگی جدیدی را در خارج از کشور آغاز خواهم کرد، تمام دارایی‌ام را تبدیل به دلار کردم و برای سعید فرستادم تا با کمک یکدیگر زندگی مشترکمان را آغاز کنیم اما پس از آنکه همه پول‌هایم را برای او فرستادم، دیگر خبری از  وی نشد.

ابتدا فکر می‌کردم برایش مشکلی پیش آمده و برای همین مدتی صبر کردم اما وقتی دیدم هیچ خبری از او نیست و خانواده‌اش نیز جواب درست و حسابی به من نمی‌دهند فهمیدم فریب مرد جوان را خورده‌ام.

به همین خاطر تصمیم گرفتم به دادگاه آمده و با بخشیدن همه مهریه‌ام از مردی که هنوز او را ندیده‌ام، طلاق غیابی بگیرم.قاضی عموزادی پس از شنیدن اظهارات دختر جوان و بررسی مدارک پرونده او، دستور طلاق غیابی را صادر کرد.

کد خبر 53605

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز