جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
۰ نفر

دمای ۵۰ درجه سانتی‌گراد و بالاتر در ۲۴ ساعت گذشته در ۱۲ شهرستان استان خوزستان ثبت شد.

گرمای هوا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مدیرکل هواشناسی خوزستان، جمعه ۱۰ مرداد ۹۹ گفت: در گرم‌ترین ساعات ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در شهرهای آبادان ۵۳ درجه، امیدیه، آغاجاری و اهواز ۵۲ درجه، دزفول، شوش و هندیجان ۵۱ و در شهرهای اندیمشک، بهبهان، شادگان، شوشتر و مسجدسلیمان دمای هوا به ۵۰ درجه سانتی‌گراد رسید.

محمد سبزه‌زاری ادامه داد: صبح امروز نیز رطوبت نسبی هوا در هندیجان به ۸۵ درصد رسید و این شاخص در شهرهای ماهشهر ۸۱ درصد، اهواز ۶۰، بهبهان ۵۵، امیدیه ۵۳ و در شادگان ۵۲ درصد رطوبت نسبی به ثبت رسید.

وی اضافه کرد: آسمان استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری همراه با افزایش رطوبت پیش بینی می‌شود. امروز نیز در مناطق شمال و شمال شرق استان احتمال افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعد و برق و وقوع تندبادهای لحظه‌ای وجود دارد.

حوادث شبکه برق

 مدیر عامل شرکت توزیع برق اهواز نیز گفت: گرمای بیش از حد روزهای اخیر در اهواز باعث حوادث جزئی در شبکه برق این کلانشهر شده است.

حسن کریمی اظهار کرد: گرمای بیش از حد هوا و مصرف بی‌رویه شهروندان از وسایل برقی به خصوص وسایل سرمایشی باعث شده که فشار مضاعفی بر شبکه برق و تجهیزات آن وارد شود. همین امر باعث خساراتی از جمله آتش گرفتن برخی ترانس‌های برق کلانشهر اهواز در روزهای اخیر شده است.

وی اضافه کرد: با این وجود با تلاش همکارانم در شبکه توزیع برق اهواز، شبکه برق  این کلانشهر را در حالت پایدار قرار داده‌ایم و حوادث را نیز در کمترین زمان ممکن برطرف کرده تا  میزان قطعی برق مردم به حداقل ممکن برسد.

کد خبر 536027

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha