همشهری آنلاین: کودکان و نوجوانان ایرانی در مسابقه‌ای اینترنتی شرکت می‌کنند تا با شخصیت و زندگی حضرت امام خمینی‌(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی بیشتر آشنا شوند.

به گزارش روابط عمومی کانون، این مسابقه در آستانه نوزدهمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب با طرح 14 سؤال چهار گزینه‌ای، بخش‌هایی از زندگی امام راحل(ره) را مورد پرسش و توجه قرار داده است.

 تولد، خانواده، مبارزات انقلابی، تبعید، آثار مکتوب و سخنان ایشان از جمله فرازها و بخش‌هایی است که مسابقه روح‌ا... به طرح پرسش از آن پرداخته است.

این مسابقه از روز 8 خرداد در بخش مسابقه پایگاه اطلاع‌رسانی کانون به نشانی www.kanoonparvaresh.com آغاز شده است و تا روز 4 تیر همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) ادامه خواهد یافت.

کاربران اینترنت با مراجعه به این بخش و انتخاب مسابقه روح‌ا... ، تنها 20 دقیقه فرصت دارند به سؤال‌های این رقابت اینترنتی پاسخ دهند.

سؤال‌های این مسابقه از فرهنگ‌نامه انقلاب اسلامی نوشته مرجان فولادوند طرح شده است.

پس از پایان مهلت تعیین شده به شماری از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر علاوه بر مسابقه روح‌ا... شش مسابقه دیگر با عنوان‌های «زندگی شیرین»، «فیروزه اسلام»، «فلک ‌الافلاک»، «خوزستان سرزمین آفتاب 1»، «آبشار کمر دوغ» و «پیروزی سبز» نیز امکان شرکت کاربران را در بخش مسابقه پایگاه اطلاع‌رسانی کانون فراهم می‌کند.

کد خبر 53579

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز