مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
۰ نفر

رییس انجمن سینمای جوان استان سمنان گفت: ۲ اثر سید عابد میرمعصومی عکاس سمنانی به جشنواره عکاسی کرواسی راه یافت.

اثر سید عابد میرمعصومی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سعید خجسته‌فر عصر چهارشنبه هشتم مرداد اظهار کرد: جشنواره عکاسی کرواسی با عنوان هنر عکاسی و در موضوعات آزاد رنگی و آزاد تک رنگ در کشور کرواسی فراخوان داد که آثار تعدادی از عکاسان  ایرانی از جمله سید عابد میرمعصومی از عکاسان استان سمنان نیز در این جشنواره پذیرفته شد. بیست‌وپنجمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس هنر کرواسی در شهر کوکلجیکا کرواسی در ۲ بخش رنگی و سیاه سفید برگزار شد و ۲۴۸ عکس از ۱۲ کشور اتریش، بوسنی و هرزگوین، مونته نگرو، کرواسی، هند، ایران، ایتالیا، مقدونیه، اسلوونی، آلمان، صربستان و موریتانی برگزیده این جشنواره شد.

خجسته‌فر افزود: از ایران صدها اثر به جشنواره "هنر عکاسی" در کشور کرواسی ارسال شد که تنها تعداد محدودی جواز حضور در جشنواره را کسب کردند. آثار منتخب جشنواره بین‌المللی عکس هنر کرواسی در نمایشگاهی در شهر کوکلجیکا کرواسی به نمایش در آمده است. عکس ارسالی میرمعصومی هنرمند عکاس سمنانی مربوط به کارگران شاغل در معادن شهرستان دامغان بود که سوم فروردین امسال در خروجی خبرگزاری ایرنا نیز منتشر شده بود. (گزارش تصویری معدن)

یکی از عکس‌های راه‌یافته میرمعصومی به جشنواره کرواسی

آثار این عکاس سمنانی پیش‌تر نیز در نمایشگاه‌های بین‌المللی از جمله کشورهای ترکیه، یونان و در نمایشگاه‌های داخلی در نگارخانه موزه سعدآباد، نگارخانه نیاوران و نگارخانه‌های استان سمنان نیز به نمایش در آمده بود.  

میرمعصومی متولد آذرماه ۱۳۶۶ از عکاسان برجسته انجمن سینمای جوانان استان سمنان  است. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به عنوان عکاس انجمن سینمای جوانان استان سمنان، داوری بخش عکس جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان و دبیر عکس سوگواره بین‌المللی مهر محرم اشاره کرد. آثار عکاس سمنانی در جشنواره‌های مختلف از جمله عکس جوان، شهریاران، نگاهی به پنجره، فجر، عکس های برتر سال ۹۸، سرو سفید نیز به نمایش در آمده است.

کد خبر 535763

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha