پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵
۰ نفر

سرمربی پرسپولیس واکنش قابل پیش بینی نسبت به خبر دعوت از دو سرمربی سابق این تیم به جشن قهرمانی داشت.

برانکو

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، دعوت از برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون دو سرمربی سابق سرخپوشان به جشن قهرمانی در حالیکه این باشگاه مبلغی گزاف به آنها بدهکار است، خبر عجیب امروز بعدازظهر فوتبال ایران بود که البته به سرعت با واکنش یحیی گل محمدی همراه بود که طی یک استوری اینستاگرامی خشم علنی خود را نسبت به این دعوت بی پشتوانه به زبان آورد.

گل محمدی که مربی ذاتا مربی آرام و کم حاشیه‌ای محسوب می‌شود در حال حاضر خود را آماده مسابقه آینده سرخپوشان مقابل نساجی و در ادامه جشن قهرمانی می‌کند از این رفتار عجیب مدیران پرسپولیس برآشفت.

او که طی آخرین گفتگویش از مسائل مالی باشگاه پرسپولیس ابراز نارضایتی کرده بود و گفته بود فقط طلب برانکو تمام بودجه فعلی باشگاه را خواهد بلعید همان واکنشی را نسبت به دعوت برانکو و کالدرون نشان داده که شاید بسیاری دیگر از بازیکنان پرسپولیس نیز آن را در ذهن داشتند.

موضوع این است که در حالی باشگاه پرسپولیس طلب دو مربی سابق خود را پرداخت نکرده و در خصوص برانکو این موضوع شامل مالیاتش نیز می‌شود و حضور احتمالی این مربی کروات باعث ممنوع الخروجی‌اش خواهد شد، چرا اقدام به علنی کردن این ادعا کرده است. آن هم در شرایطی که فقط پرداخت هزینه بلیت رفت و برگشت این دو سرمربی که از زاگرب و بوینس آیرس باید به ایران بیایند با کلاس بیزینس بالغ بر عددی گزاف و کمرشکن خواهد شد.

یحیی اینبار خویشتن داری را کنار گذاشته و از کلمه شومن بازی در توصیف این دعوت استفاده کرده است. کلمه ای که گرای آن مستقیما به مدیریت سرخپوشان خواهد رسید که در عمل کردن به وعده های مالی ناموفق بوده و امیدوار به کوتاه آمدن بازیکنان برای تخفیف و کاهش مطالبات و هزینه‌ها است، ابتکاری که البته با واکنش تند اعضای تیم مواجه شده است.

جالب اینکه باشگاه پرسپولیس قبلا موضوع بسته شدن پنجره به دلیل عدم پرداخت مبلغ مطالبات برانکو را تکذیب کرده بود اما گل محمدی در استوری اش به این موضوع اشاره کرده است. اگر پرسپولیس تا زمان مقرر که کمتر از ۶ روز دیگر به آن باقی مانده موفق به پرداخت طلب قطعی به اضافه سود پول و همچنین هزینه دادرسی را به برانکو پرداخت نکند، از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد و البته بعد از پرداخت پول، این پنجره باز می‌شود. اما اگر تا مهلت بعدی این پول پرداخت نشود، این محکومیت بسته شدن پنجره تبدیل به کسر امتیاز خواهد شد.

اما شاید مدیران پرسپولیس هم در این زمینه چندان مقصر نباشند، وضعیت کلی کشور و بحران اقتصادی و کاهش درآمدها شرایطی را در پرسپولیس به وجود آورده که پرداخت این بدهی بسیار دشوار شده و به خصوص اینکه افزایش قیمت ارز نیز دردسر دیگری علیه این باشگاه بوده تا تنها برای پرداخت بدهی برانکو و کادرش عددی در حدود ۳۰ میلیارد باید هزینه شود. تازه این اولین آواری است که روی تیم افتاده و باید بعد از آن نیز به دنبال جور کرد مبالغ سنگین سایر بدهی ها (کالدرون، بودیمیر و ...) نیز بود که آنها نیز با مهلت های فیفایی خود گلوی پرسپولیس را فشار می‌دهند.

تازه این وضعیت تیمی است که چهار عنوان قهرمانی پیاپی اخیر را داشته و با اتکا به منابع هواداری تلاش می‌کرده تا از پس مخلرج خود بر بیاید اما آنها فعلا مشکلات بزرگی دارند و تازه فصل نقل و انتقالا بعدی در راه است. زمانی که شما برای حفظ تیم‌تان نیاز به پول نقد دارید و یحیی به شدت از این بابت نگران تیم فصل آینده و اجرا شدن ایده‌های خود از این حیث برای جذب و تمدید با ستاره‌های مدنظرش است.

کد خبر 535699

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha