فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند قاچاق و کشف یک تن و ۶۵۱ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات جان‌برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

مواد مخدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار محمد قنبری اظهار کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام روز گذشته ۷ مرداد  اعضای این باند مسلح را که با دو دستگاه زانتیا و یک دستگاه وانت تویوتا در حال جا به جایی محموله سنگین مواد مخدر در منطقه جون‌آباد بودند، شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مأموران پلیس پس از طی مسافتی به راننده خودروها دستور ایست دادند که سرنشینان آنها به سمت مأموران انتظامی تیراندازی کردند که با آتش پرحجم پلیس مواجه شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات مقتدرانه که تیم‌هایی از مأموران انتظامی شهرستان خاش و زاهدان و یگان تکاوری تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان را پشتیبانی می‌کردند ضمن هلاکت دو سوداگر مرگ، دو تن از اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق دستگیر شدند.

سردار قنبری بیان کرد: در بازرسی از ۳ دستگاه خودرو توقیف شده از قاچاقچیان یک تن و ۶۵۱ کیلو و ۷۰ گرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و ۵۱۵ کیلو و ۷۷۰ گرم تریاک، ۹۳ کیلوگرم شیشه، ۴۲ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین، یک قبضه اسلحه کلاش و ۵ تیغه خشاب کلاش حاوی ۵۸ فشنگ جنگی کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

کد خبر 535626

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha