پروژه‌های ناتمام مسکن مهر استان کردستان به زودی پس از بررسی تعیین تکلیف و به صاحبان واحدها تحویل داده می‌شود.

مسكن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در جلسه بررسی موانع و مشکلات مجتمع مسکن مهر ارغوان زاگرس سنندج گفت: برای خانه دار شدن مردم و اقشار نیازمند طرح‌هایی با مشارکت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی در حال انجام است.

شهرام ملکی افزود: در راستای این طرح‌ها  برای پاسخگویی و تامین مسکن افراد واجد شرایطی که ثبت نام کرده‌اند با همکاری دستگاه‌های اجرایی متولی این طرح در حال اجرا و رسیدگی است.

وی بیان کرد: در بخش مسکن مهر نیز دولت و مدیریت ارشد استان با عزمی جدی سایت‌های مسکن مهری که به دلایل مختلف ناتمام مانده حمایت می‌کند و مصمم است که تمام طرح‌های دارای مشکل مسکن مهر را تعیین تکلیف کرده و تحویل متقاضیان و اعضای تعاونی‌ها دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: در این رابطه پرونده پروژه‌های ناتمام به مرور رسیدگی شده و راهکارهای رفع مشکل و برون رفت از وضعیت فعلی و بلاتکلیفی آنها ارائه و عملیاتی می‌شود.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان و بانک‌های عامل استان باید شرایط رفع مشکلات این تعاونی‌ها را فراهم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات و تسهیلات مورد نیاز را در اختیار تعاونی‌های مسکن مهر قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در پایان از اعضای تعاونی های مسکن مهر استان که ناتمام مانده خواست تا با واریز سریع آورده خود برای اتمام این پروژه ها تلاش کنند.

تاکنون از مجموع ۳۸ هزار و ۱۸۰ واحد مسکن مهر کردستان ۳۶ هزار و ۲۶۲ واحد به متقاضیان تحویل شده و یک هزار و ۶۷۰ واحد باقیمانده نیز به طور میانگین از پیشرفت ۸۵ درصد برخوردار است.

کد خبر 535488

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha