مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
۰ نفر

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۱۴ بیمار در بخش‌های کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

كرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دکتر سعید کشمیری افزود: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۷۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ۲۲ مورد کرونا مثبت هستند. در حال حاضر ۱۷۴ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۵۸ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر باحال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۵ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

دکتر کشمیری بیان کرد: هم‌اکنون ۴۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، از این تعداد در حال حاضر ۲۱ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در روز بیست و هشتم تیرماه یک نفر، روز چهارم مردادماه یک نفر، روز پنجم مرداد دو نفر، روز ششم مردادماه شش نفر و امروز یک نفر جان خود را براثر ابتلا به کرونا ازدست‌داده‌اند که در این میان یک نوزاد ۹ ماهه با بیماری قلبی مادرزادی نیز وجود دارد.

کمترین سن فوت‌شدگان ۲۰ سال و بیشترین آن‌ها ۹۴ ساله است، این افراد در روزهای گذشته فوت‌شده‌اند که نتیجه آزمایش آنان امروز مثبت اعلام شد. بانوی ۲۰ ساله‌ای که در آمار جان‌باختگان امروز به ثبت رسید به دلیل عارضه قلبی جان خود را ازدست‌داده بود که نتیجه آزمایش وی نیز مثبت اعلام شد.

وی با اشاره به کاهش موارد بستری‌های مثبت و منفی در بیمارستان‌های استان خاطرنشان کرد: اگر همه مردم و مسئولان با همین جدیت دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند در روزهای وارد مراحل بهتری خواهیم شد.

کد خبر 535421

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha