برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه‌های روز خبرنگار در قزوین به صورت محدود برگزار می‌شود.

روز خبرنگار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، هر سال همزمان با ۱۷ مرداد، روز خبرنگار فرصت مناسبی ایجاد می‌شود تا از تلاش‌های اهالی رسانه قدردانی و تجلیل شود. متاسفانه در سال ۹۹ با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام شرایط قرمز برای برخی از شهرستان‌های قزوین امکان برگزاری مراسم با حضور حداکثری در روز خبرنگار امکان‌پذیر نیست. با توجه به جایگاه رفیع خبرنگاران و اهمیت تلاش آنان برگزاری چند مراسم و برنامه در دستور کار خانه مطبوعات استان قرار دارد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم و برنامه‌های روز خبرنگار با حضور حداقل اهالی رسانه برگزار خواهد شد و در این برنامه‌ها علاوه بر تجلیل از منتخبان اهالی رسانه این فرصت فراهم می‌شود که فعالان این عرصه بخشی از مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کنند.

تأمین اعتبار برای تهیه یک وعده بن غذا برای خبرنگاران به همراه خانواده و اهدای بسته اقلام معیشتی از دیگر برنامه‌های این روز است که با تامین اعتبار اقلام تهیه شده را با حضور در دفاتر رسانه‌های منتخب به خبرنگاران داده خواهد شد.

قزوین دارای ۲۰ خبرگزاری، سایت و پایگاه خبری، ۵۰ نشریه استانی و ۵۵ نشریه سراسری است و حدود ۴۰۰ نفر در این عرصه فعالیت می‌کنند.

کد خبر 535394

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha