رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مرگ ۵ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: با احتساب این آمار، شمار فوتی‌های کرونا در کردستان به ۴۰۰ نفر رسید.

دفن بيمار كرونايي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، فرزین رضاعی از شناسایی ۵۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته(۶ مرداد) تاکنون در استان خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک بیمارستان‌های استان افزود: در بیمارستان‌های توحید، بعثت و کوثر سنندج به ترتیب، ۷۲، ۱ و ۱۷ بیمار بستری هستند.

رضاعی همچنین تعداد بیماران بستری در بیمارستان امام خمینی سقز را ۱۷ نفر، فجر مریوان ۱۶، شهید بهشتی قروه ۱۷، امام حسین بیجار ۸، سینای کامیاران ۶، امام خمینی دیواندره ۲، رازی بانه ۶، شهدای دهگلان ۳ و صلاح‌الدین بانه را ۴ نفر اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون ۵۱ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی‌سی‌یو) بستری هستند.

وی گفت: تاکنون ۷۷ نفر در سقز، ۱۳۴ نفر در سنندج، ۳۳ نفر در قروه، ۳۰ نفر در بانه، ۲۳ نفر در مریوان، ۲۵ نفر در بیجار، ۳۸ نفر در کامیاران، ۳۰ نفر در دیواندره و ۱۰ نفر در دهگلان جان خود را براثر کرونا از دست داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: تمامی جان‌باختگان ناشی از بیماری کرونا به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

وی خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان کردستان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 535199

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کردستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha