مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
۰ نفر

دور رفت از گروه اول رقابت‌های فوتبال ساحلی لیگ برتر ایران به میزبانی گیلان در رودسر برگزار می‌شود.

فوتبال ساحلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دبیر هیات فوتبال  گیلان اظهار کرد: رقابت‌های فوتبال ساحلی لیگ برتر کشور قرعه‌کشی شد و تیم شاهین خزر رودسر نماینده  این استان در گروه اول این مسابقات قرار گرفت.

فرزاد سیری افزود: با توجه به قرعه‌کشی انجام شده و اعلام فدراسیون فوتبال، دور رفت این مسابقات از ۱۹ مرداد ماه جاری آغاز می‌شود که میزبانی دور رفت گروه اول بر عهده شاهین خزر رودسر است.

وی ادامه داد: تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر، نماینده شایسته استان گیلان در گروه اول این رقابت‌ها با تیم های فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بندرعباس و منطقه آزاد چابهار هم‌گروه است.

دبیر هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد: میزبانی دور برگشت این گروه نیز برعهده تیم پارس جنوبی بوشهر است که امیدواریم تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر با درخشش در دور رفت و  همچنین دور برگشت این رقابت‌ها به مرحله دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور صعود کند.

وی بیان کرد: رقابت‌های فوتبال ساحلی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ۳ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود که در نهایت ۲ تیم برتر هر گروه، جواز حضور در مرحله دوم این رقابت‌ها را تصاحب می‌کنند.

سیری تصریح کرد: گیلان یکی از قطب‌های برتر در فوتبال ساحلی کشور  و شاهین خزر رودسر از تیم‌های قدرتمند کشور است که سال گذشته در نخستین دوره رقابت‌های فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان که با حضور ۱۹ تیم در آلانیای ترکیه برگزار شد، به عنوان یکی از ۲ نماینده ایران در این مسابقات حضور یافت و در نهایت مقام ارزنده چهارم جهان را به خود اختصاص داد.

کد خبر 535100

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha