سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
۰ نفر

۴ بنای غیرمجاز که در اراضی کشاورزی شهرستان کامیاران احداث شده بود، در راستای اجرای قانون حفاظت کاربری اراضی قلع و قمع شد.

ساخت وساز غير مجاز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، این ابنیه‌ها در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ و ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها توسط ستاد مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین‌های زراعی و بدون مجوز قلع و قمع شده است.

بناهای قلع و قمع شده در مسیر روستای هشلی دهستان بیلوار، مسیر جاده روستای یغواسی و اعظم آباد از توابع دهستان شاهو (ورمهنگ) شهرستان کامیاران واقع شده که احکام با انجام کامل مراحل قانونی و قطعیت احکام صادره از سوی دادگاه شهرستان به اجرا در آمد.

بهرام کوشکی، مدیرجهاد کشاورزی کامیاران گفت: کشاورزان، باغداران و بهره‌برداران قبل از تصمیم به ایجاد و ساخت خانه کارگری، فنس‌کشی و ساخت استخر و حوضچه‌های آب در زمین‌های زراعی و باغی خود برای دریافت مجوز ساخت به این مدیریت مراجعه و با اخذ مجوز شروع به ساخت و ساز کنند.

از مساحت ۱۸۵ هزار و ۲۰۰ هکتاری شهرستان کامیاران، ۱۳۲ هزار هکتار جزو عرصه‌های منابع‌طبیعی است که ۳۶ هزار هکتار آن جنگل و ۹۶ هزار هکتار آن را مرتع تشکیل می‌دهد.

کامیاران با ۱۰۲ هزار نفر جمعیت در ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.

کد خبر 535074

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha