مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تهران با کری‌خوانی که برای هواداران پرسپولیس داشته می‌گوید شاگردان یحیی گل محمدی با زحمت توانسته‌اند به قهرمانی در لیگ نوزدهم دست پیدا کنند.

فتح الله زاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایلنا علی فتح الله زاده، درخصوص چهارمین قهرمانی متوالی تیم پرسپولیس در لیگ برتر موسوم به پوکر قهرمانی اظهار داشت: خوشحالیم که تیم‌های ایرانی بتوانند در آسیا هم پوکر کنند. پرسپولیس در ایران پوکر کرد و استقلال در آسیا به واسطه حضور چهارباره در فینال آسیا! منتظریم که پرسپولیس را هم چهار بار در فینال آسیا ببینیم. خیلی سخت است که ما آن بالا بخواهیم تک و تنها باشیم؛ چون به هر حال از این نظر در آسیا غریب هستیم.

وی ادامه داد: از دوستان پرسپولیسی عذرخواهی می‌کنم این صحبت‌های کری خوانی است و دوست ندارم که کسی از این صحبت‌ها ناراحت شود. ما این شوخی‌ها را انجام می‌دهیم تا به نوعی با فوتبال حال کنیم. به دنبال کری‌های قشنگ باشیم و نوعی نشود که بخواهیم به کسی بی احترامی کنیم.  

فتح الله زاده درباره استفاده از الفاظی همانند "پوکر فساد" پس از قهرمان شاگردان یحیی گل محمدی در لیگ برتر همچنین گفت: فکر می‌کنم یک دیدگاه ویژه‌تری نسبت به پرسپولیس وجود دارد و خود دوستان پرسپولیس من هم این موضوع را قبول دارند اما باید اسم فساد را پیش از این پوکر خارج کنیم؛  نباید به پرسپولیس تهمت بزنیم.  

وی در پاسخ به این سوال که منظور او از نگاه ویژه‌تر به پرسپولیس چیست، گفت: شما تنها کافی است که داوری‌های بازی استقلال را ببینید، اشتباهات را جمع بزنید و خودتان متوجه می‌شوید. بازی استقلال را در تلویزیون کارشناسی کردند و دیدید که در یک نیمه باید دو بازیکن حریف از زمین اخراج می‌شدند. خدایی ناکرده نمی‌خواهم بگویم که داوران تبانی کرده یا پول گرفته‌اند اما آنها اشتباه کرده‌اند و متاسفانه این اشتباهات همیشه به ضرر استقلال بوده که اظهر من الشمس است. پرسپولیس زحمت کشیده که توانسته قهرمانی را به دست بیاورد.  

کد خبر 534931

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha