شرکت هواپیمایی صهیونیستی «گیشیر أفیری» به معنی «پل هوایی» در تلاش دیگری برای خیانت اعراب به آرمان‌های فلسطین از راه‌اندازی «پروازهای ویژه» به امارات و سایر کشورهای عرب حوزه خلیج فارس خبر داد.

پروازهای ویژه میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عرب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، پایگاه خبری لبنانی «العهد» گزارش داد که این شرکت صهیونیستی در پایگاه اینترنتی رسمی خود اعلام کرد که پروازهای مستقیم از سرزمینهای اشغالی فلسطین به کشورهای عرب حوزه خلیج فارس برقرار می‌کند.

پروازهای تجاری این شرکت به منظور عدم انعقاد توافقنامه هوایی میان رژیم صهیونیستی و امارات به مدت ۵ دقیقه در «شرم الشیخ» در مصر و امان پایتخت اردن و «لارنکا» قبرس توقف کرده و سپس از حریم هوایی عربستان راه خود را به سوی امارات ادامه می‌دهند.

این پروازها رهسپار ریاض پایتخت عربستان و دبی و ابوظبی در امارات می‌شوند.

«نیر برونشتاین» مدیر شرکت پل هوایی در گفت وگو با تارنمای صهیونیستی «واینت» با اشاره به حضور صهیونیست‌ها ظرف چند سال گذشته در برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس گفت که بازرگانان عرب این کشورها اکثرا مشتریان شرکت هوایی صهیونیستی هستند.

در همین راستا تارنمای واینت فاش کرد که اسراییل در اوج شیوع «ویروس کرونا» در ماه مارس گذشته، از امارات تجهیزات پزشکی دریافت کرده که با تلاش «موساد» (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی)، این تجهیزات توسط یک هواپیمای اوکراینی به فرودگاه «بن گوریون» در سرزمینهای اشغالی انتقال یافت.

به نوشته تارنمای واینت، هواپیمای مزبور به طور مستقیم از فرودگاه ابوظبی رهسپار فرودگاه بن گوریون شد و به دنبال آن تاکنون چندین هواپیمای اماراتی حامل تجهیزات پزشکی در فرودگاه بن گوریون به زمین نشسته‌اند.

کد خبر 534812

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha