تاکنون ۸۰ درصد کتاب‌های درسی مورد نیاز دانش‌آموزان استان کردستان برای سال تحصیلی جدید وصول و تامین شده است.

كتاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از دوم مرداد آغاز شده است، ۲۰ درصد کتاب‌های وصول نشده نیز یا زیرچاپ است یا در نوبت ارسال به استان کردستان قرار دارد. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۲۰ مرداد آخرین مهلت ثبت سفارش کتاب درسی در استان است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه ثبت سفارش خرید کتاب‌های درسی به دو روش گروهی و فردی انجام می‌شود، افزود: در روش گروهی سفارش توسط مدیر مدرسه و در روش فردی آدرس اینترنتی در اختیار والدین دانش‌آموز برای ثبت سفارش قرار می‌گیرد.

نظام مرادی اضافه کرد: تاکنون برای ۲۳۱ هزار و ۴۴۳ نفر از دانش‌آموزان استان کتاب وصول شده که این تعداد شامل ۱۴۶ هزار نفر در دوره ابتدایی، ۵۰ هزار متوسطه اول و ۲۲ هزار متوسطه دوم (نظری) و پنج هزار و ۶۰۰ نفر فنی و ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته کاردانش است.

مرادی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ۳۱۱ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید در سطح استان وارد کلاس‌های درس شوند، یادآور شد: زیرساخت و پایه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، توزیع کتاب‌های درسی است بنابراین ثبت به موقع سفارش از اهمیت زیادی برخودار است.

وی از اولیای دانش‌آموزان و مدیران مدارس خواست در فرصت باقیمانده تا۲۰ مرداد نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های خود اقدام کنند تا در سال تحصیلی جدید بدون هیچگونه دغدغه‌ای سر کلاس های درس حضور پیدا کنند.

در سال تحصیلی ۹۹ - ۹۸ بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز کردستانی در مقاطع مختلف تحصیلی استان مشغول به تحصیل بودند.

کد خبر 534781

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha