مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
۰ نفر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج اعلام کرد در آخرین اقدام برای مقابله با تصرف‌های غیرمجاز اراضی کشاورزی، ۳۵ هکتار از این اراضی در هفته جاری آزادسازی شد و به چرخه تولید بازگشت.

رفع تصرف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اسماعیل صارمی گفت: این عملیات شامل تخریب ۳۴ مورد تغییر کاربری غیر مجاز بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: این روند در طول سال با جدیت ادامه دارد که گامی برای حفظ قدرت تولید و نیز پیشگیری از به دام افتادن مردم در چنگال زمین خواران سودجو است.

وی افزود: باغات کرج علاوه بر تامین میوه، ریه‌های تنفسی مرکز استان البرز هستند که باید در حفظ آنها با قاطعیت کوشا باشیم.

صارمی در ادامه با اشاره به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی در مهرشهر گفت: بر اساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت از طریق سامانه ۱۳۱ و با حکم مرجع قضائی در مهرشهر، کیانمهر، خیابان ۲۰ متری شهرستانی و نیز خیابان چمن یک این منطقه، بالغ بر ۳۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوار کشی، بنا، فونداسیون، استخر، آلاچیق و محوطه سازی تخریب و حدود ۳۵ هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

وی با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است، از شهروندان کرجی درخواست کرد ضمن درک اهمیت موضوع تولید غذا، نسبت به عملکرد سودجویان هشیار بوده و از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغ ها و اراضی زراعی همراهی کنند.

کد خبر 534716

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha