چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۸
۰ نفر

گروه سلامت: معاون سلامت وزارت بهداشت از مقام خود استعفا کرد و این استعفا نیز از سوی وزیر بهداشت پذیرفته شد. به این ترتیب شایعه تغییر معاون سلامت وزارت بهداشت، از مدت‌ها قبل مطرح شده‌بود، حالا به وقوع پیوست.

کامران باقری لنکرانی در توضیح علت رفتن موید علویان از سمت معاونت سلامت، گفت: ایشان یکی از بهترین همکاران ما بود که به‌علت عضویت وی در یکی از ارگان‌ها‌ و تمدید نشدن مأموریت ایشان به‌صورت تمام وقت در وزارت بهداشت دیگر امکان ادامه همکاری ما با وی به‌صورت گذشته نیست.

وزیر بهداشت با بیان این‌که دکتر علویان از این‌پس نیز به‌عنوان مشاور وزیر بهداشت همکاری خواهد داشت، گفت: حوزه معاونت سلامت وزارت بهداشت ‌طی  هزار روز گذشته که دکتر علویان مسئولیت آن را داشت، یکی از موفق‌ترین حوزه‌های وزارت بهداشت بود.

وی در پاسخ به این پرسش که موضوع تمدید نشدن مأموریت چند ماه پیش هم مطرح شده بود و اعلام شد که مأموریت موید علویان در وزارت بهداشت تمدید شده است، گفت: آن زمان توانستیم تمدید مأموریت را بگیریم ولی الآن نه.

او نمره علویان در معاونت سلامت وزارت بهداشت رابالای 19 اعلام کرد.دکتر امامی رضوی، رئیس فعلی دانشکده پزشکی دانشگاه تهران جانشین وی می‌شود.

کد خبر 53467

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پزشکی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز