رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: اولین آکادمی استانی موتورسواری و اتومبیلرانی تا ۲ ماه دیگر در کرمانشاه افتتاح می‌شود.

اتومبیل‌رانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد جواد کرانی بااشاره به موافقت فدراسیون با راه‌اندازی اولین آکادمی استانی موتورسواری و اتومبیلرانی در کرمانشاه، اظهارکرد: پس از اینکه توانستیم مجوز راه‌اندازی این آکادمی را در استان بگیریم، پیگیری‌هایی برای اختصاص فضایی از مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد به آن آغاز شد. نتیجه این پیگیری‌ها اختصاص محور 7 در مجموعه ورزشی آزادی به هیات بود تا آن را برای راه‌اندازی آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی آماده کنیم.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه تاکید کرد: از حدود یک هفته قبل با تامین اعتبار مورد نیاز کار تجهیز این محور برای راه‌اندازی اولین آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی استان را آغاز کردیم و اکنون ۶۰ درصد پیشرفت دارد. با روند کنونی تا اواخر تابستان یعنی ۲ ماه دیگر به‌صورت رسمی آموزش‌های موتورسواری و اتومبیلرانی در کرمانشاه به‌صورت آکادمیک خواهد شد. در حال حاضر آموزش‌های این ۲ رشته در کرمانشاه تنها به‌صورت عملی و در پیست انجام می‌گیرد که با راه‌اندازی این آکادمی، آموزش‌های تئوری و ایمنی را هم خواهیم داشت. ۱۸ مربی زیر نظر این هیات در رشته‌های مختلف موتورسواری و اتومبیلرانی فعالیت دارند.

کرانی در ادامه بااشاره به توسعه زیرساخت‌های موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه در ۲ سال اخیر، گفت: راه‌اندازی پیست آفرود و موتورکراس از این اقدامات بوده و در آینده‌ای نزدیک هم آغاز به‌کار عملیات اجرایی پروژه پیست چندجانبه اتومبیلرانی دهکده المپیک را خواهیم داشت.

کد خبر 534354

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha