مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
۰ نفر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از کمبود شدید ماشین‌آلات راهداری در استان خبر داد.

عملیات راهداری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، فریبرز مرادی اظهار کرد: امکانات فعلی ما در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان جوابگوی شرایط بحرانی نیست و برای جبران کاستی‌ها نیازمند تزریق اعتبارات استانی و ملی هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: پس از وقوع سیلاب سال ۹۸ در گیلان اعتباراتی از محل منابع استانی و ملی به این دستگاه اختصاص پیدا کرد و در جریان تخصیص یک‌سری اعتبارات، تعدادی ماشین‌آلات نو به چرخه حمل و نقل و راهداری استان گیلان اضافه شد.اما با تمام این اقدامات و تلاش‌های انجام شده، راهداری گیلان همچنان با مشکل کمبود شدید ماشین‌آلات مواجه است و باید برای آن فکری کرد.

مرادی افزود: خرید و به‌روز رسانی تجهیزات و امکانات راهداری برای استان حادثه‌خیزی نظیر گیلان امری لازم و بسیار ضروری است که با عملیاتی شدن این کار، دیگر در زمان وقوع بحران شاهد زمین‌گیر شدن ماشین‌آلات فرسوده در داخل محورها نخواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه در راه ماندن تجهیزات و ماشین‌آلات فرسوده آن هم در زمان وقوع بحران‌هایی نظیر سیلاب تبعات خاص خودش را به دنبال دارد اظهار کرد: اگر تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری فرسوده باشند دیگر نمی‌توان از آنها به صورت بهینه استفاده و در کمترین زمان ممکن ارائه خدمات کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان انجام اقداماتی برای رفع نقاط پرحادثه راه‌های استان را از اولویت‌های این اداره کل دانست و تصریح کرد: علاوه بر این‌ها همزمان با تأمین اعتبارات، امسال اقدامات بسیار خوبی نیز برای نگهداری از شریان‌های اصلی و فرعی استان انجام شده است.

کد خبر 534312

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha