یک عضو شورای اسلامی شهر یاسوج حمله ماموران شهرداری یاسوج به یک میوه‌فروشی را تایید و ضمن محکوم کردن این کار از شهروندان بابت رفتار ماموران اجراییات شهرداری عذرخواهی کرد.

سد معبر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ظرف چند روز گذشته، فیلمی در فضای مجازی دست به دست شده است که در آن میوه‌فروشی در شهر یاسوج مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و کاربران بسیاری از این کلیپ بازدید کرده‌اند. کیوان آشنا روز شنبه ۴ مرداد اظهار کرد: کلیپی با عنوان برخورد نیروی اجرایی شهرداری یاسوج در میدان ساعت با یک میوه‌فروشی پخش شده که این کلیپ هم وجهه شهرداری را خراب کرد و هم فعالیت شبانه‌روزی نیروهای اجراییات شهرداری را که برای خدمت به مردم و جلوگیری از سد معبر و رفاه شهروندان فعالند، زیر سوال برد.

وی افزود: همیشه اعتراض‌های فراوانی از سوی مردم و شهروندان به سبب ایجاد سد معبر در مسیر شلوغ شهر یاسوج یعنی از میدان ساعت تا خیابان شهدای یک صورت می‌گیرد.

عضو شورای شهر یاسوج تصریح کرد: به عنوان عضوی از شورای شهر یاسوج بارها برای مسئولان شهرداری پیام فرستادم و از آنها خواستم که سد معبر این مسیر را به طور قانونی جمع‌آوری کنند.

آشنا تاکید کرد: حمله ماموران شهرداری یاسوج به یک میوه‌فروشی در روزهای گذشته اتفاق ناگواری است و برخورد فیزیکی و ضرب و شتم شهروندان خلاف قانون است و زیبنده نیست.

وی افزود: بدون شک با مامور اجراییات شهرداری طبق قانون برخورد می‌شود.

شهر یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد، با جمعیتی افزون بر ۱۵۰هزار نفر جمعیت یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای جنوب ایران است.

مهاجرپذیر بودن یاسوج سبب شده بسیاری از ساکنان برای کسب درآمد اقدام به سد معبر در خیابان‌های اصلی شهر کنند.

کد خبر 534097

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha