در ادامه مجموعه کنسرت‌های آنلاین در تالار وحدت، سالار عقیلی و حریر شریعت‌زاده روی صحنه رفتند.

سالار عقیلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی که پیش از این در ماه اردیبهشت‌ به همراه همسرش حریر شریعت‌زاده نوازنده پیانو یک کنسرت خانگی برگزار کرد، این بار در تالار وحدت و روبروی صندلی‌های خالی از تماشاگر به اجرای کنسرت پرداخت.

عقیلی جمعه‌شب پیش از شروع کنسرت آنلاین خود گفت: از نظر حس و حالی برای من سخت است که بخواهم بدون تماشاچی کنسرت اجرا کنم. اولین بار است که این کار را انجام می‌دهم ولی مخاطبان همیشه در قلب من هستند.

"مرا رها کن" اولین قطعه این کنسرت بود که عقیلی آن را به همراه نوازندگی شریعت‌زاده اجرا کرد. پس از آن ارکستر به روی صحنه آمد و سالار عقیلی را در اجرای قطعه ماندگار و خاطره‌انگیز "وطنم" همراهی کرد.

"چه بگویم" قطعه بعدی بود که در این قطعه نیز نوای دلنشین پیانو به گوش می‌خورد. در ادامه قطعه "پیدایم کن" تیتراژ سریال "حانیه" اجرا شد و در ادامه نوبت به یک ملودی قدیمی خراسانی با عنوان "میون ایلوم" رسید.

پس از این آهنگ محلی، عقیلی با معرفی آهنگ "مادر" گفت: قرار بود این آهنگ را بهمن‌ماه در هتل اسپیناس پالاس تهران اجرا کنم ولی به خاطر کرونا نتوانستیم اجرا برویم. حالا امشب این آهنگ را تقدیم همه مادران می‌کنم.

او سپس قطعه "ایران" تیتراژ سریال "معمای شاه"، قطعه "سرو زیر آب" و قطعه "تنها می‌مانم" تیتراژ سریال "برادر جان" را اجرا کرد و در ادامه از بازی علی نصیریان در این سریال تقدیر و برای او آرزوی سلامتی کرد. این کنسرت با اجرای مجدد قطعه "وطنم" به پایان رسید.

مونیکا لوران، سانوآ عندلیبی، علی جعفری پویان، سهراب برهمندی، احساس شامی، داوود منادی و فردین لاهورپور دیگر نوازندگانی بودند که با رعایت تمامی نکات و زدن ماسک بهداشتی، عقیلی و شریعت‌زاده را همراهی می‌کردند. 

این کنسرت از طریق تلویزیون تعاملی لنز ایرانسل پخش شد. پیش از این، هم‌زمان با عید سعید فطر، اپلیکیشن لنز ایرانسل، میزبان کنسرت آنلاین همایون شجریان بود که با استقبال خوبی روبرو شد.

کد خبر 534036

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha