سرپرست فرمانداری بوکان گفت: میدان دواب این شهرستان که به علت شیوع بیماری کرونا از ۳ ماه گذشته تعطیل شده بود، از هفته آینده با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دوباره بازگشایی می‌شود.

میدان دواب

به گزارش همشهری آنلاین به نثل از ایرنا، لقمان خسروپور با اشاره به اینکه میدان دواب این شهرستان از میادین بزرگ فروش حیوانات اهلی شمال غرب کشور است اظهارکرد: بازگشایی میدان دواب و تداوم فعالیت آن منوط به استفاده حاضران از ماسک است و پیمانکار میدان دواب این شهرستان دراستان آذربایجان غربی موظف به تهیه ماسک به اندازه نیاز و فروش آن به قیمت مصوب در ورودی‌های این بازار و جلوگیری از ورود افراد بدون ماسک خواهد بود.

سرپرست فرمانداری بوکان اضافه کرد: پیش‌بینی شده است که با تصویب ستاد مقابله با کرونا، این میدان با رعایت کامل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت و پروتکل‌های لازم در این زمینه فعالیت کند. بحث سلامتی و جان مردم قابل چشم‌پوشی نیست و در صورت گزارش بازرسان و کارشناسان مرکز بهداشت و عدم استفاده از ماسک، تعطیلی دوباره شنبه بازار میدان دواب قطعی خواهد بود و اجازه فعالیت نخواهد داشت.

خسروپور با بیان اینکه  حداقل ۲۰ نفر از نیروهای پیمانکار میدان دواب با لباس و کاور مختص به خود در داخل بازار حضور مستمر داشته باشند، افزود:  شهرداری قبل از بازگشایی و بعد از تعطیلی بازار نسبت به ضدعفونی میدان دام  اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ چوب‌دار در جوار این بازار فعال و در این محدوده ساکن هستند و زندگی می‌کنند، اظهار کرد: علاوه بر این افراد عده زیادی از چوبداران مناطق و شهرستان‌های مجاور نیز از جمله شهرستان سقز نیز به این میدان مراجعه می‌کنند که این امر موجب ازدحام شدید در بازار می‌شود.

کد خبر 534020

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha