منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با سرمایه‌گذاری ارزی بسیار بالا به بندر خشک تبدیل می‌شود و اشتغال فراوان برای منطقه ایجاد می‌کند.

گرمسار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: در جلسات مشورتی، همه نخبگان اذعان داشتند که گرمسار به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده راهبردی تهران- مشهد و آزادراه قم- گرمسار و محورهای اصلی خطوط ریلی راه‌آهن و همچنین نزدیکی به پایتخت، فرصت‌های بی‌شماری برای سرمایه‌گذاری داشته و دارد.

اردشیر مطهری بیان کرد: پس از مشورت با نخبگان، با وزرا و مسئولان مختلف جلسات متعددی برگزار کردم و راه‌حل‌ها را جلوی آنان گذاشتم و خواستار بررسی و اقدام شدم.

او گفت: یکی از راه‌حل‌ها، تبدیل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به بندر خشک بود. امتیازات تبدیل شدن گرمسار به بندر خشک سبب ورود سرمایه‌های عظیمی به این منطقه می‌شود و به‌زودی شاهد ورود سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به گرمسار خواهیم بود.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس افزود: در این زمینه، ده‌ها ساعت جلسه کارشناسی با مشاوران وزیر صمت، مدیران سازمان ایدرو و سایر مسئولان مربوطه داشتیم و با تعامل و هم‌افزایی، کارها آغاز شده است.

مطهری گفت: با چهره‌های مجرب و علمی زیادی صحبت و دعوت به همکاری کردیم. افرادی که پیش‌تر کارهای درخشانی در کشور انجام داده‌اند. خوشبختانه موافقت عده زیادی از چهره‌های علمی و اجرایی کشور را برای همکاری در عرصه‌های مختلف جلب کرده‌ام و این توان و انرژی و برنامه‌ریزی حتماً به یک جهش بزرگ اقتصادی در گرمسار تبدیل خواهد شد.

او اضافه کرد: به‌زودی شاهد موجی از ورود سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به گرمسار خواهیم بود که برخی از آنها هم‌اکنون کارهای مقدماتی ورودشان را آغاز کرده‌اند و در شرف انعقاد قرارداد هستند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس اضافه کرد: سرمایه‌گذاری ارزی بسیار بالایی برای این کارها صورت می‌گیرد و اشتغال فراوانی ایجاد می‌شود و منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، نگین اقتصاد ایران خواهد شد.

کد خبر 533600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha