رفتارهای پرخطر مجیدی و شاگردانش همچنان موجب انتقاد و تعجب است.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین استقلال با اعلام مثبت شدن تست کرونای ۱۳ بازیکن این باشگاه سفر به جم و بازی برابر پارس را لغو کرد و موجب نگرانی هواداران و ایجاد وقفه در برنامه لیگ شد. هرچند بعدها با منفی شدن تست بازیکنانش تنها عارف غلامی و سیاوش یزدانی را در اختیار نداشتند.

با این همه همچنان مجموع رفتارهای پرخطر آنها باعث شده تا انتقادات فراوانی به مجیدی و شاگردانش وارد باشد. شب گذشته مراسمی در اردوی این تیم برگزار شد که نشان از رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی نداشت. بازیکنان برای روزبه چشمی جشن تولد کوچکی گرفتند، در حالی که اکثرشان ماسک نزده بودند. فرهاد مجیدی هم که مطابق همیشه از ماسک استفاده نکرد تا همچنان نمایش رویین تنی بدهد.  انتشار این عکس در فضای مجازی انتقادهایی را برای آبی ها در پی داشت. 

فارغ از مسائل فوتبالی و لغو و برگزاری هر دیداری، آیا تعداد تلفات روزانه کرونا همچنان برای فرهاد مجیدی و شاگردانش تنها یک "خبر" است و رعایت پروتکل‌ها همچنان وظیفه مردم؟ جان انسان‌ها هم برای سرمربی و مسئولان این تیم فقط در کنفرانسهای خبری ارزش دارد؟  افزایش هر روزه آمار قربانیان این ویروس چطور و کجا قرار است برای آبیها عبرت انگیز باشد. 

کد خبر 533546

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha