مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
۰ نفر

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: تاکنون ۷۵ درصد از طرح جامع پدافند غیر عامل استان تدوین شده است.

پدافند غیر عامل

ایرج کارخایی روز چهارشنبه در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان افزود: تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان سمنان با وجود کمبود اعتبارها از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است. تاکنون ۷۵.۵ درصد از تدوین طرح جامع پدافندغیرعامل استان سمنان انجام شد و تدوین مقدار باقیمانده در سازمان پدافندغیرعامل کشور تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی افزود: براساس زمان‌بندی تا ۲۰ مرداد ۹۹ تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان سمنان به پایان می‌رسد و بعد از آن فرایند ابلاغ این طرح انجام خواهد شد.

کارخایی تاکید کرد: استعلام‌های پدافندغیرعامل در ارتباط با اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی به روز است و کارشناسان این اداره کل در کمترین زمان ممکن به نامه‌های ارسالی پاسخ می‌دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های این اداره کل کمبود نیروی انسانی است و نیاز است نسبت به رفع این مشکل اقدام‌های لازم‌ انجام شود.

مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری سمنان با اشاره به اینکه آموزش دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل به طور جد در دستور کار است، گفت: پیشنهاد می‌شود کمیته پدافندغیرعامل استانداری سمنان با حضور اعضای اصلی بار دیگر فعال شود.

کد خبر 533468

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha