جابه‌جایی بنکداران از مرکز شهر به مکان جدید بسیاری از مشکلات ترافیکی مرکز شهر بندرعباس را حل کرد.

تره‌بار

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، ایرج حیدری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان چهارشنبه اول مرداد در نشست ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با فرمانداران، افزود: باهمت استاندار هرمزگان کار مهم بر زمین‌مانده چهل‌ساله، جابجایی میدان تره‌بار بندرعباس تعیین تکلیف و به سرانجام رسید و میدان تره‌بار جدید فعالیت خود را رسماً آغاز کرد.

با راه‌اندازی میدان تره‌بار جدید برای قریب به ۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده است، رفع دغدغه‌های بهداشتی و برطرف شدن مشکلات ترافیکی، از دیگر مزایای اقدام مهم جابجایی میدان تره‌بار بندرعباس با تلاش و پیگیری استاندار هرمزگان است.

حیدری اظهار کرد: در میدان تره‌بار جدید تعداد غرفه‌ها از ۳۵ به ۹۸ غرفه و زیربنای غرفه‌ها ۱۳۰ متر به ۳۰۰ متر افزایش‌یافته است که این امر در بهبود ارائه خدمات نقش بسزایی خواهد داشت.

جابجایی بنکداران از مرکز شهر بندرعباس به مکان جدید از دیگر اقدامات شاخص استاندار هرمزگان است که باهمت، تلاش و پیگیری مستمر وی پس از سال‌ها انتظار مردم به ثمر نشست و بنکداران به مکان جدید منتقل شدند.

با جابجایی بنکداران از مرکز شهر به مکان جدید بسیاری از مشکلات ترافیکی مرکز شهر بندرعباس نیز مرتفع شده است.

حیدری بیان کرد: اداره کل آموزش‌وپرورش استان با همکاری فرمانداران و سازمان صمت نسبت به تأمین اقلام بهداشتی موردنیاز مدارس از هم‌اکنون با برنامه‌ریزی و بسیج امکانات اقدام کنند.

کمک به آموزش‌وپرورش استان برای تأمین اقلام بهداشتی موردنیاز مدارس برای ایجاد شرایط مناسب برای آموزش دانش آموزان رسالتی همگانی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان نیز تصریح کرد: توزیع مرغ منجمد باقیمت مصوب در شبکه‌های توزیع سراسر هرمزگان برای تأمین نیاز مردم باقوت تداوم پیدا کند، کالاهای اساسی موردنیاز مردم استان به مقدار لازم تأمین و ذخیره‌سازی شده است و توزیع این کالاها در سراسر هرمزگان طبق برنامه‌ریزی در حال انجام است.

کد خبر 533238

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha