رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره طولانی شدن اعلام محرومیت شجاع خلیل زاده توضیحاتی داد.

شجاع خلیل زاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال  درباره دلیل محروم شدن شجاع خلیل زاده از همراهی پرسپولیس در بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: پس از دیدار رفت استقلال و پرسپولیس طبق حکم کمیته انضباطی شجاع خلیل زاده ۲ جلسه محروم شد که سپس با اعتراض باشگاه پرسپولیس به حکم، یک جلسه از این محرومیت، تعلیق شد.

وی افزود: شجاع در بازی برگشت با تراکتور تخلفی انجام داد که صدور رای محکومیت برای او در آن بازی سبب شد این حکم تعلیقی هم اجرا شود.

صالحی درباره دلیل تاخیر در صدور رای محرومیت خلیل زاده بیان کرد: دلیل این امر تاخیری بود که کرونا در برگزاری لیگ ایجاد کرد. اگر لیگ ادامه داشت و تعطیل نمی‌شد خیلی زودتر رای شجاع را صادر می‌کردیم. ما تازه هفته گذشته به پرونده رسیدگی و پس از صدور حکم، آن را برای ابلاغ به دبیرکل فدراسیون دادیم.

وی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده دیدار پارس جنوبی و استقلال در کمیته استیناف گفت: تاکنون به این پرونده رسیدگی نکرده ایم. طبق نامه‌ای که مهدی نبی در تاریخ ۲۹ تیر برای باشگاه پارس جم ارسال کرده، این باشگاه مهلت دارد طبق آئین نامه در مدت یک هفته نقص مدارک خود را رفع کرده و درخواست تجدیدنظر خواهی کند.

کد خبر 533153

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha