مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
۰ نفر

پنج ساعت پس از ارتکاب قتل، قاتل نزاع خونین غروب یکشنبه ۲۹ تیر در پارک ملت شهر دامغان توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.

دستگیری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان، استان سمنان سه‌شنبه ۳۱ تیر گفت: نزاع خونین غروب یکشنبه در پارک ملت توسط چندین جوان، یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت. در پی وقوع یک درگیری در ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۲۹ تیر، حادثه بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که ماموران انتظامی بی‌درنگ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.  

سرهنگ سیدرضا علوی تصریح کرد: ماموران یگان امداد این فرماندهی پس از حضور در پارک ملت با بدن غرق در خون ۲ مرد مواجه شدند که بلافاصله هماهنگی لازم برای انتقال مجروحان به بیمارستان انجام شد. در این درگیری که با سلاح سرد بین چند جوان در پارک ملت انجام شد، پسر نوجوان ۱۵ ساله پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت ضربات وارده با چاقو و خونریزی زیاد جان باخت و مصدوم دوم این درگیری خونین نیز حال مساعدی ندارد. از همان لحظات ابتدایی، پیگیری ویژه موضوع در دستور کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت و سرنخ هایی از عاملان این درگیری مرگبار به دست آمد.  در تحقیقات دقیق بعدی مشخص شد هر پنج فرد حاضر در این درگیری، افراد غیربومی و از اهالی شرق کشور هستند. پس از بررسی‌ها، اطلاعات کامل از عاملان اصلی درگیری به دست آمد که پس از هماهنگی لازم، عملیات دستگیری متهمان متواری آغازشد.  

علوی از دستگیری هر ۲ متهم اصلی پرونده که جوان و ۱۷ ساله هستند خبر داد و گفت: عامل اصلی جنایت پس از دستگیری و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد. اختلافات شخصی، عامل اصلی وقوع این درگیری خونین و مرگبار است که متهمان پس از اعتراف صریح به جرم خود و تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

کد خبر 533101

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha