سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
۰ نفر

همزمان با شیوع مجدد کرونا در مازندران و قرار گرفتن شهرستان نوشهر در وضعیت قرمز، تمام پروازهای فرودگاه این شهرستان تا اطلاع ثانوی لغو شد.

لغو پروازها

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر فرودگاه نوشهر سه‌شنبه ۳۱ تیر گفت: هر هفته حدود ۱۰ سورتی پرواز در مسیرهای رفت و برگشت نوشهر - تهران و نوشهر - مشهد برقرار بود که با شیوع دوباره بیماری کووید-۱۹ طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا این پروازها لغو شد.

اکبر فریفته اعلام کرد: تا زمان عادی شدن وضعیت استان مازندران پروازهای فرودگاه نوشهر در مسیر ورودی و خروجی لغو خواهد بود.

پیش از این نیز تمامی پروازهای فرودگاه نوشهر به خاطر کرونا از اوایل اسفند ماه تا یازدهم اردیبهشت امسال لغو شده بود.  

استان مازندران پس از ۲ ماه طی کردن مسیر نزولی و باثبات در شیوع ویروس کرونا، از اواسط تیر ماه امسال بار دیگر وارد وضعیت قرمز شد، وضعیتی که کارشناسان، مسئولان بهداشت و درمان و قاطبه مردم آن را نتیجه رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و عادی‌انگاری بیماری کووید ۱۹ می‌دانند.

وزارت بهداشت از هفته پیش مازندران را جزو استان‌ها قرمز کرونایی اعلام کرد، ضمن اینکه بر اساس اعلام رسمی ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۳۸۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستانهای مازندران بستری شدند و در همین مدت هم تعداد ۲۶۲ نفر از افراد بستری از بیمارستانها مرخص شدند. در حال حاضر یک هزار و ۷۲۵ بیمار مشکوک به کرونا در مرکز درمانی زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

آمار بیماران بستری در این استان اواخر خرداد و اوایل تیر ماه امسال به کمتر از ۳۰۰ نفر رسیده بود.

مازندران سه فرودگاه نوشهر، ساری و رامسر دارد.

کد خبر 533098

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha