برای ترویج فرهنگ ازدواج میان جوانان و آشنایی آنها سبک زندگی ایرانی و اسلامی همزمان با سال روز پیوند، آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه فرهنگی با عنوان «پیوند مهرو ماه» در فضای مجازی فرهنگسرای عطار نیشابوری منتشر می شود.

ازدواج

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : مدیر مراکز فرهنگی و هنری تکه دهم پایتخت و فرهنگسرای عطار نیشابوری با بیان این مطلب افزود:« برای گسترش فرهنگ ازدواج و با هدف شناخت و تعمیق شهروندان از الگوهای دینی و دستیابی به کمال انسانی ویژه برنامه هایی را با عنوان پیوند مهر و ماه در قالب مولودی خوانی ‏، معرفی کتاب «فاطمه علی» برای شهروندان تدارک دیده شده است.»
به گفته «محمدرضا جمالی » پیوند مهر آسمانی، کلام بزرگان درباره سبک زندگی حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) ، فلسفه ازدواج، نگاهی به نحوه ازدواج این دو بزرگوار، اعمال اول ذیحجه،کلام ناب، احادیث ائمه اطهار ،الفبای داستان و... از دیگر برنامه های فرهنگی است که درقالب اینفوگرافی، فوتوکلیپ، ویدیوکلیپ، پوستر مجازی، کلیپ، افتر افکت، فوتو تیتر و... در فضای مجازی برای بازدید شهروندان تهیه و تولید شده است.
رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری از علاقه مندان دعوت کرد تا برای تماشای این برنامه ها به نشانی :farhangsara_attar مراجعه کنند.

کد خبر 533077

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha