سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
۰ نفر

فوق ستاره تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید رکوردها همیشه مهم هستند اما مهمترین چیز در فوتبال پیروزی تیم است.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، شب گذشته یوونتوس در هفته سی و چهارم سری آ میزبان لاتزیو بود که با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. کریستیانو رونالدو در این دیدار درخشان ظاهر شد و دو گل در دقایق ۵۱ (پنالتی) و ۵۴  برای یوونتوس به ثمر رساند و تک گل لاتزیو توسط ایموبیله از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۳ زده شد.
 رونالدو پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: «رکوردها همیشه مهم هستند اما مهمترین چیز پیروزی تیم است. ما تیمی فوق‌العاده هستیم و این را در این بازی یک بار دیگر نشان دادیم، اگرچه ما همیشه می‌خواهیم پیشرفت کنیم و به سطحی بالاتر برسیم.»

 ابر ستاره بانوی پیر در ادامه اظهار داشت: «ما تیمی استثنایی هستیم و در این بازی نشان دادیم چه قدرتی داریم. رسیدن به جایزه آقای گلی خوب است اما این یک عملیات طبیعی است و با پیروزی تیم با زدن گل ها رخ می دهد. هنوز ۴ بازی سخت پیش رو داریم و باید تمرکز خود را روی این بازی ها بگذاریم.»

    رونالدو در پایان بیان داشت: «ما می‌دانستیم که بازی خیلی سختی مقابل لاتزیو خواهد بود، تیمی که فصل فوق‌العاده‌ای داشته است اما از طرفی دیگر می‌دانستیم که این فرصت خوبی است تا در خانه به پیروزی برسیم و حالا بابت کسب این پیروزی خیلی خوشحالیم. چهار بازی دیگر باقی مانده و نمی‌توانیم مرتکب اشتباه شویم چون می‌دانیم سری‌آ چقدر دشوار است. به هر حال تیم عالی کار می‌کند.»

کد خبر 532913

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha