دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف کشاورزی می‌توانند در صورت تمایل به کانون‌های بسیج کشاورزی هر شهرستان مراجعه کنند و در طرح‌های مختلف مشغول کار شوند.

کشاورزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا- رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی سه‌شنبه ۳۱ تیر گفت: هم‌اکنون طرح بسیج همگام با کشاورز و نهضت جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری در این استان در حال اجراست و ۳۰۰ کارشناس کشاورزی در حال همکاری هستند که این تعداد به ۸۰۰ نفر خواهد رسید.

احمد گلمحمدی افزود: طرح بسیج همگام با کشاورز در زمینه محصولات دارای مزیت هر منطقه و نهضت جهش تولید در زمینه امنیت غذایی و تولید چند محصول راهبردی و با همکاری دامپزشکی و جهاد کشاورزی در حال اجراست.

در نهضت جهش تولید هر کارشناس کارهای مربوط به ۲۵۰ هکتار زمین زراعی را از قبل از کاشت تا برداشت زیرنظر دارد، همچنین در زمینه دام سبک نیز با راه‌اندازی کلینیک‌های سیار دامپزشکی سالانه کارهای مربوط به ۳۰ هزار تا ۵۰ هزار راس دام از جمله معاینه، واکسیناسیون و درمان توسط هر کلینیک در مناطق هدف انجام می‌شود.

دانش‌آموختگانی که مایل به همکاری در طرح بسیج همگام با کشاورز و نهضت جهش تولید هستند می‌توانند در ساعات اداری با شماره ۳۵۰۹۱۲۷۸ تماس بگیرند تا در محدوده محل سکونت خود زمینه لازم برای حضورشان به عنوان مربی طرح بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی توسط سازمان فراهم شود و کشاورزان منطقه توسط آنان هدایت و نظارت شوند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی افزود: نخستین مرکز مشاوره تخصصی بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی نیز از اواسط تیر ماه جاری راه‌اندازی شده که در این مرکز ارتباط بین واحدهای تولیدی دولتی و خصوصی با دانش‌آموختگان برقرار و در صورت تفاهم و توافق بین آنها قرارداد همکاری منعقد می‌شود.

افرادی که دارای ظرفیت و زیرساخت مناسب در بخش کشاورزی از جمله زمین، استخر، چاه، سوله و دیگر موارد مرتبط هستند و نیاز به کارشناس و مشاور دارند می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ با شماره ۳۸۴۶۸۰۸۷ تماس گرفته و با اعلام شرایط و موقعیت ظرفیت موجود از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های مهندسین کشاورزی بهره‌مند شوند.

کد خبر 532864

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha