یوونتوس در شب درخشش کریستیانو رونالدو با شکست لاتزیو در ورزشگاه آلیانز، خودش را به نهمین قهرمانی متوالی نزدیک‌تر کرد.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین، یوونتوس در هفته سی‌وچهارم سری‌آ، در ورزشگاه آلیانز میزبان لاتزیو، یکی از مدعیان قهرمانی بود و این تیم را در خانه شکست داد.

در این دیدار یوونتوس بازی را بهتری آغاز کرد و توپ میدان را در اختیار داشت. این تیم اما در نیمۀ نخست به گلی نرسید و با تساوی راهی رختکن شد.

در نیمۀ دوم یوونتوس  برای پیروزی توان بیشتری بخرج داد و در دقیقه ۵۰  با شلیک رونالدو توپ به دست مدافع لاتزیو برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

گل اول یوونتوس به لاتزیو توسط رونالدو از روی نقطه پنالتی .عکس سایت باشگاه یوونتوس

کریستیانو پشت توپ ایستاد و علی رغم اینکه دروازه بان حریف مسیر توپ را تشخیص داده بود موفق شد پنالتی را به گل تبدیل کند. با این گل رونالدو به نخستین بازیکنی مبدل شد که موفق شده در سه لیگ انگلیس، اسپانیا و ایتالیا ۵۰ گل و یا بیشتر از ۵۰ گل بزتد.

در دقیقه ۵۴ بازیکنان لاتزیو روی آفساید گیری اشتباه غافلگیر شدند و همین امر موجب شد دیبالا از جناح راست فرارکند و بعد از ورود به محوطه جریمه با یک پاس ساده رونالدو را صاحب موقعیت گل کند. تا این بازیکن دومین گل را به راحتی به ثمر برساند.

رونالدو با دو لی که به ثمر رساند با ۳۰ گل به کسب  آقای گلی در این فصل امیدوار شد.

لاتزیو در ادامه برای جبران نتیجه تلاش زیاد کرد و در دقیقه ۸۳ صاحب پنالتی شد. خطای لئوناردو بونوچی روی چیرو ایموبیبله داور را مجبور کرد تا نقطه پنالتی را نشان دهد. همین بازیکن مامور زدن ضربه شد و با ضربه اول توپ از خط دروازه یووه عبور کرد.

ایموبیله  با احتساب این گل تعداد گل های خود را به عدد ۳۰ رساند.

با این پیروزی یوونتوس ۸۰ امتیازی شد و با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به اینترمیلان، همچنان در صدر ماند و لاتزیو هم با ۶۹ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

هفته سی و پنجم فوتبال باشگاه های ایتالیا از امشب با دیدار آتالانتا تیم سوم جدول با بولونیا آغاز می شود. در بازی های مهم این هفته روز پنجشنبه یوونتوس در خارج از خانه با اودینزه مصاف خواهد داد. اینتر میلان بامداد پنج شنبه با فیورنتینا در سن سیرو بازی می کند.

کد خبر 532832

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha