مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
۰ نفر

چهار نفر از شهروندان روز دوشنبه ۳۰ تیر در رودخانه کرج غرق شدند.

هلال احمر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، در پی تماس با مرکز امداد هلال‌احمر و اعلام غرق‌شدگی فردی در محدوده بیلغان در جاده کرج - چالوس، بلافاصله امدادگران هلال‌احمر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. سیدفتح‌الله‌ هاشمی‌نژاد، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرج میز اعلام کرد: نفر اول در رودخانه سقوط کرده و همراهان وی نیز برای کمک به داخل آب رفته که جمعاً ۴ نفر غرق شدند و ۲ نفر نیز زنده از آب گرفته شدند. با تلاش عوامل امدادی و غواصان محلی، آتش‌نشانی و اورژانس سه جسد کشف و تحویل پزشکی قانونی شد.

همچنین در حادثه دیگری در محدوده درده در رودخانه کرج یک بچه به داخل آب سقوط کرده که مادر برای نجات کودک به داخل آب می‌رود که در این حادثه بچه سالم نجات‌یافته و اما مادر به دلیل وخامت حال به بیمارستان منتقل شد و جان باخت.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرج از مردم خواست با پرهیز از ورود به رودخانه‌ها، از وقوع حوادث تلخ این‌چنین پیشگیری کنند. به گفته مسئولان شرکت آب منطقه‌ای استان البرز دمای پایین آب در مدت‌زمان کمتر ۲۰ ثانیه سبب انقباض رگ‌های بدن و از دست دادن تعادل افراد در رودخانه‌های کوهستانی این استان می‌شود.

کد خبر 532748

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha