دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
۰ نفر

طبق اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ۲۴ ساعت گذشته (۲۹ تیرماه) تاکنون هیچ بیمار مبتلا به کرونا در کردستان فوت نشده و آمار جانباختگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا ۳۷۲ نفر بوده است.

كرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون ۵۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان کردستان شناسایی شده است و در حال حاضر ۲۳۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند. فرزین رضاعی با اشاره به آمار بستری‌شدگان در کردستان به تفکیک بیمارستان‌های استان افزود: در بیمارستان‌های توحید، بعثت و کوثر سنندج به ترتیب، ۱۰۸، ۲ و ۱۷ نفر بستری هستند.

به گفته رضاعی، در بیمارستان امام خمینی (ره) سقز ۲۵ نفر، شفا سقز یک نفر، فجر مریوان ۲۵ نفر، شهید بهشتی قروه ۲۰ نفر، امام حسین بیجار ۷ نفر، بیمارستان سینای کامیاران ۹ نفر، امام خمینی (ره) دیواندره ۲ نفر، رازی بانه ۱۳ نفر، شهدای دهگلان ۴ نفر، صلاح‌الدین بانه یک نفر و شهید چمران سروآباد ۲ نفر بستری هستند.

اکنون ۷۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی‌سی‌یو) بستری هستند. از این تعداد ۷۳ نفر در سقز، ۱۲۷ نفر در سنندج، ۲۷ نفر در قروه، ۲۹ نفر در بانه، ۲۰ نفر در مریوان، ۲۵ نفر در بیجار، ۳۶ نفر در کامیاران، ۲۵ نفر در دیواندره و ۱۰ نفر در دهگلان جان‌باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 532691

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha