متن و تصاویر صفحات مجازی چند بازیکن دو تیم فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن در حالی در فضای مجازی در حال منتشر شدن است که گویی مدیران دو باشگاه به ویژه ذوب‌آهن و فدراسیون فوتبال هیچ نظارتی بر عملکرد غیر فنی بازیکنان ندارند.

فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، در حالی در موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین‌الملل و حتی برخی موضوعات اخیر کشور، متن و تصاویر صفحات مجازی چندتن از بازیکنان دوتیم فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن در فضای مجازی در حال انتشار است که گویی مدیران دو باشگاه و فدراسیون هیچ نظارتی بر روی عملکرد غیر فنی بازیکنان خود ندارد، در این بین اظهارنظر یکی از بازیکنان ذوب‌آهن عجیب‌تر از اظهارنظر بازیکن سپاهان بود.

این بازیکن فوتبال در حالی نظراتش را در صفحه‌ مجازی خود منتشر کرده‌ که نوع ادبیات آن بسیار غیرکارشناسی، غیرتخصصی و هیجان‌ساز است و به هیچ وجه در سطح یک ورزشکار حرفه‌ای قابل قبول نیست و این در حالی است که تا اینجای فصل علی‌رغم قرارداد میلیاردی، وظیفه اصلی‌اش در قبال تیمی که به آن تعهد داده را به درستی ایفا نکرده است.

خطر سقوط با میلیاردی‌های نیمکت‌نشین و هشتگ‌باز

این نقطه نظرات در حالی بازگو شده که ذوب‌آهن نایب قهرمان اسبق آسیا با حواشی و مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند و در خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارد، اما این بازیکن میلیاردی اما نیمکت‌نشین به جای کمک کردن به برطرف‌سازی مشکلات فنی و حواشی ایجاد شده اطراف تیم خود که برای آن پول کلانی دریافت کرده حالا دست به قلم شده و با درج مطالبی علاوه بر حواشی قبلی، حواشی جدیدی را برای خود و مجموعه‌اش پدید می‌آورد.

بدون شک بازیکنی که شب قبل از مسابقه به جای متمرکز شدن بر روی فعالیت اصلی‌ خود و توجه به صفرهای رقم قراردادش، با منتشر کردن این نوع مطالب حاشیه‌ساز و غیرواقعی در فضای مجازی، مسئولیت خود را فراموش کرده و در موضوعی دخالت می‌کند که حتی درک درستی از استفاده ادبیات را در آن ندارد.

این اظهارنظرها توسط وی این شائبه را به وجود آورده است که بازیکن مذکور به جای کمک به تیم خود و ارائه بازی در حد تیم ذوب‌آهن سودای جذب فالوور در فضای مجازی و جلب توجهی که نتوانسته آن را در زمین بازی و به شکل حرفه کسب کند را دارد و در زمین نیز تمرکزش جای دیگر است تا صفرهای فالووری و قراردادی با هم افزایش یابد، حال چه بر سر تیم ریشه‌دار ذوب‌آهن بیاید مهم نیست چون اینجا سکوی پرواز است!

چه اتفاقی در مدیریت ورزش اصفهان رخ داده است که بازیکنی که با یک جستجو ساده در صفحه شخصی‌اش متوجه خواهیم شد در کمال آرامش و امنیت با فعالیت و کسب درآمد در همین جامعه و کشور به شکل متمولانه در حال زندگی کنار خانواده خود است سخنانی را بازگو کند که مصداق توهین به همه ارکان قانونی و مشروع جمهوری اسلامی ایران است.

مدیران ذوب‌آهن کجا سیر می‌کنند؟

اظهارات این ذوب‌آهنی آنقدر عجیب و غریب است که در نگاه اول و در صورت عدم شناخت صفحه‌ وی که هنوز رنگ و بوی تیم تهرانی سابقش را دارد، گویی این سخنان از زبان یکی از همان اغتشاش‌گران سال گذشته مطرح شده که جان و مال و آبروی مردم را به بازی گرفته بودند.

مشخص است که مدیریت مجموعه ذوب‌آهن که در طی سال‌های پیش به عنوان یکی از قطب‌های فرهنگی و از مجموعه‌های پر قدرت از لحاظ مدیریت در شهر بزرگ اصفهان محسوب می‌شد حالا هیچ نظارتی بر روی عملکرد اخلاقی بازیکنان خود ندارد و آنان بدون هیچ برخوردی از سوی مدیریت دست به هر اقدامی می‌زنند،  حال سؤال اینجاست که چه اتفاقی در این مجموعه رخ داده که بازیکن نیمکت‌نشین تیم پایتخت را با مبلغ هنگفت به اصفهان منتقل کردند و حال وی به جای کمک به تیم خود در حال اظهارنظر شاذ است.

در شرایط کنونی، جامعه از مدیران باشگاه‌ها و جامعه فوتبال انتظار می‌رود که با کنترل دقیق‌تر بازیکنان خود از ایجاد حواشی جلوگیری و با متخلفان برخورد مناسب انجام دهند و همچنین به دلیل بی‌احترامی‌های انجام شده باشگاه ذوب‌آهن و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ملزم به عذرخواهی رسمی هستند.

البته کم نبوده و نیستند در این تیم بازیکنانی که اغلب در این شهر از تعداد هواداران بالایی هم برخورد نیستند و شاید با همین ارائه نظرات و استفاده از ادبیات و جملات و سوار شدن بر روی موج فضای مجازی که هدفی جز برهم زدن آسایش و آرام جامعه ندارند به دنبال ماهی‌گیری از آب گلال‌آلود برای فصل بعد خود هستند، اما نمی‌دانند یا نمی‌خواهند بدانند همین یک جمله از سوی یک بازیکن غیرکارشناس و کم اطلاع سبب ایجاد حواشی و تأثیرگذار منفی در تیم و شهر و حتی کشور شود.

کد خبر 532643

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha