مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
۰ نفر

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از جشنواره‌های مهم سینمایی است که سال ۹۹ قرار شده بخش استانی این جشنواره در قزوین برگزار ‌شود.

جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار خواهد شد که بخش‌های رقابتی آن شامل «مدافعان سلامت»، «جشنواره جشنواره‌ها» است اما تفاوت جشنواره سال ۹۹ با دوره‌های قبل انتخاب استانی بخش «فیلمسازان بسیجی» است.

در فراخوان بخش «فیلمسازان بسیجی» جشنواره آمده است: به منظور ارج نهادن به تلاش‌های جهادگرانه بسیجیان، سپاهیان و آحاد جان بر کف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و نیز با هدف استعدادیابی و تقویت نیروهای انقلابی، متعهد و خلاق برای حضور مؤثر در عرصه فیلم و سینما، این بخش در دو مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در این بخش باید رسما عضو بسیج، سپاه یا یکی از نیروهای مسلح باشند و هنگام ثبت نام تاییدیه عضویت خود را از طریق «سازمان بسیج هنرمندان»، «واحدهای تابعه سازمان بسیج مستضعفین» یا «یگان‌های محل خدمت در نیروهای مسلح» ارائه کنند ضمن اینکه تنها شرکت‌کنندگان در این بخش می‌توانند آثار خود را در بخش‌های دیگر نیز ارائه دهند.

بسیج هنرمندان قزوین از طرح‌ها و ایده‌هایی که برای این جشنواره به دبیرخانه ارائه شود حمایت خواهد کرد. به این صورت که اگر ایده یا طرحی در راستای موضوعات و محورهای جشنواره به دبیرخانه رسید تلاش می‌شود تجهیزات و مجوزهای لازم برای ساخت اثر تا حد امکان در اختیار سازندگان قرار گیرد.

ثبت‌نام برای متقاضیان حضور در این جشنواره از ۲۰ خرداد در سایت آغاز شده است، آخرین مهلت ارسال اثر ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فراخوان به سامانه http://www.moqavematfilmfest.ir مراجعه کنند.

کد خبر 532524

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha